♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 23 mars 2011

Av Anna Algotsson - 23 mars 2011 23:10

kan man se mer förstörd/rutten ut eller?

  ledsen,trött febrig tjej men festsugen faktiskt haha

Av Anna Algotsson - 23 mars 2011 22:52

Denna dagen...

Började ju med att jag var as glad på morogonen o pigg

de tog inte lång tid innan jag blev sjuk 

jättekul att var a fenrig på jobbet från halv 8 till halv 5 sen få gå hem för ingen kan hämta mej..

de va rikitgt långt o blåste som fanken!


Humöret sög men ja bestämmde mej för att överraska min pojkvän lite

gick förbi pilens o köpte godis, brännmarks o köpte rosor sen pizzerian

  Inne på pizzerian messade ja o fråga när han kom hem.. "strax"

men ja visste inte att strax var om en timme

satt o åt lite o kollade på solsidan igen, ledsen i ögat

önskar att någon kunde vara lika söt som jag hihi

  tända ljus o 10 rosor e la romantik va     Ja hatar när folk gapar på mej för att ja ser sur ut så ja stack till några kompisar o hade trevligt sen istället..  

Av Anna Algotsson - 23 mars 2011 22:48

blää jag har feber!

man blir ju nojjig över bebben i magen då juuu...

Av Anna Algotsson - 23 mars 2011 16:57

Fy vilken tråkig väg att gå, från gånghester till trandared

de gick la fort me min musik i öronen men seriöst va kilit!

Av Anna Algotsson - 23 mars 2011 10:57

jag jobbar i gånghester hela dagen idag,

de blir ingen promenix här antar ja buhuuu men det blir en supergod soppa med kycklig o rotfrukter :)

jummijammi jag måste vilt erkänna att man blir rastlös när man är hemma hos ngn annan :)

haha vad ska ja göra? Plugga, kolla tv sen? Återstår o se!

Av Anna Algotsson - 23 mars 2011 10:30

Jag sitter på mitt jobb o kollar barnprogram o läser lite grann,

har långtråkigt så tänkte blogga lite!

Disney-channels är en kanal man måste ha sen när man har barn ju!

Gud va mysit när man var liten o kollade på disneydax o åt varsin godispåse :) saknar den tiden, jag har verkligen haft en mysiga familj att växa upp med! Minns när vi hade en stor bil med fotöljer i o satt där med varsin bok,frestyle o band med sagor i, "nu är det dax att vända blad" haha sött..

Vi tyckte det var Sååå långt att åka till kusten, olofsbo?

De tar ju ca 1h o 20 min haha de var då det!

Av Anna Algotsson - 23 mars 2011 07:17

nu springer jag o jobbar, lycklig o pigg pusspuss

 

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards