♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 13 mars 2011

Av Anna Algotsson - 13 mars 2011 21:08

Tänkte pröva en ny snabb frukost

jag hatar morgonar o jag hatar frukost men måste äta det

speciellt när ja är gravid annars spyr jag haha (mår illa iaf)

ja kikade på massa musslis men de kändes som de var så mkt socker i så ja gör min egen!

köpte mandlar,bananer,havregryn och russin

  får se om det går ner hihi

Av Anna Algotsson - 13 mars 2011 17:07

Va man känner sej bra när man sprungit lite

var ute me mammas lite duracell-hund elvis

vi kutade ner för trandaredsbacken o hem igen :d

blåsan sa "kissa" efter 3 steg men,men ja höll ut

nu ska vi käka hos mickes mamma o pappa... eller a vid 6-7

 

Av Anna Algotsson - 13 mars 2011 16:09

liten ensamlunch :)

  paprika med lite havetsläckerheter o råris :D

bra ny cd ifrån statoil...

  ehh boring o va ensam, går nog till mamma!

 

fix

Av Anna Algotsson - 13 mars 2011 13:31

TVätta sminkborstarna måste man göra ibland

min hy svinker mej nu!  

  bada i sminkbortagning är dom värda hehe

klippte av mina långa naglar för att få starka naglar igen

det e fult med korta naglar men men kan göra något kul utav det

  krackelerande nagelack..

  snart ska ja gå till min kära far o mor  

hm

Av Anna Algotsson - 13 mars 2011 12:04

Kolla va fina babykläder dom har på HM

kostar nästan ingenting heller..

Dit ska jag o kika när jag varit på ultraljud!

   

Av Anna Algotsson - 13 mars 2011 11:33

  det har varit en mysig helg  

Av Anna Algotsson - 13 mars 2011 11:25

Jag fick en fråga hur jag färgar mitt hår!

jag har färgat hemma de senaste året, mest för att spara pengar sen är det KUL

OM jag blir missnöjd är det mitt eget fel o jag har inte lagt ut 1000 spänn på de!

Jag blonderade med denna senast:

 

Kanske sliter det mycket men då får det görta det då!

enda dåliga med att slinga helt själv är att man missar där bak! haha

jag har missat endel där bak men det är ju bara att färga sen..

denna kostar 40-50 kronor så vad gör det om det blir lite tokigt?!


Denna  färgen tycker jag ger minst gula nyanser och kan sitta i upp till en timma, jag tar nästan aldrig tiden, checkar en slinga o duschar ur ungefär!

Jag skulle behöva gå och klippa iorning håret lite men annars toppar jag det med, toppa för mej är 1-2 cm o för frissören ja går hos 5, thats why!

Av Anna Algotsson - 13 mars 2011 11:23

Mikael åkte o jobbade så jag passade på att göra några matlådor som han kunde ha i vecken.. blev simpla med sånt man hade hemma!

gött o ha det gjort!

  gott o blandat haha

skulle behöva gå o handla lite som vi kan ha i veckan på kvällarna

lite nyttig mat kanske? haha

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards