♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 25 mars 2011

Av Anna Algotsson - 25 mars 2011 20:08

Jag har en bra hår dag idag!

känner mej snygg o glad

sånna dagar skulle man ha varje dag

är la underbart me nya kläder me!

       

Av Anna Algotsson - 25 mars 2011 19:15


Allvarligt talat, jag har gjort mitt bästa.
Gjort som du vill, dragit ner på och festa.

Om det inte passar, fuck it,jag är så trött på att tjaffsa faktist

Allvarligt talat,du tycker att jag tjatar,
det blir inte bättre om vi aldrig pratar
Du vill aldrig hitta på nånting,Varför kan jag aldrig få nånting?

Vill du säga var vi står?
Kan du förklara så jag kan förstå.

 

Av Anna Algotsson - 25 mars 2011 19:13

vi var på ett ställe som sålde ut barnkläder idag

hittad endel sött

svårt när man inte vet kön!!!

          haha allt är ganska killit va :)

Av Anna Algotsson - 25 mars 2011 18:39

Nu har ja varit i stan o shoppat lite

ja va duktig o gick till stan med

bra där anna, shoppingrundan slutade på city med 2 blåsor på fötterna

well dun

         

innan avfärd:

     

Nöjd med mina köp o med mej själv.. tycker ja är en hurtig gravid   

Av Anna Algotsson - 25 mars 2011 18:20

köpt

Av Anna Algotsson - 25 mars 2011 13:53

Sitter o blir almänt tokig, lyssnar på hoffmaestro

 

Av Anna Algotsson - 25 mars 2011 13:42

nu har ja storstädat o bäddat nytt i mitt hem  

           

Av Anna Algotsson - 25 mars 2011 11:24

Myspys nu är det inte långt kvar till ultraljudet

undra om dom säger vilken kön det är OM dom ser det?

Jag ska kolla bebben på södratorgets mottagning..  

Jag håller ungefär samma vikt helatiden men varje kväll har man väl gått upp ngt kilo..

har inget speciellt sug efter något men ÄLSKAR mat, som vanligt

  53 kilo känns lagom efter halva tiden har gått tycker ja men vänta ni bara!

   

det är så mysit att folk vet om det o gåt o vill känna på magen haha

"sparkar den?" Nej inte direkt men ja känner rörelser!

Alla som vart gravida vet hur det är, en gång fick ja en riktig spark

BAM! sa de hehe


Det är skönt att min går sakta men säkert fram tycker jag

i sommar sitter ja där på en filt tjockast i stan o behöver hjälp upp haha

så sjukt mysit ska de bli  


Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards