♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 10 mars 2011

Av Anna Algotsson - 10 mars 2011 21:50

Klickade precis hem lite nyttigt mellanmål på låda..

bra o ha i väskan nu ju!

frukterna är inte lika fräscha efter en hel dag i väskan säger vi   

 

Av Anna Algotsson - 10 mars 2011 21:26

Vatten vatten bara vanligt vatten!

Haha jag fick pngest för att ja inte rört på mej för 5 öre idag så ja tog me hunden ut nyss..

herregud vilket väder?!

åska,regna,hagla o snöade på samma gång ju!?


Jag har ett par vattentäta skor t.o.m dom läckte igenom det var ca 1-2 dm vatten överallt..

men det var gött att gå/jogga ett varv med ipoden på högsta volym när man ätit så mkt skit haha

  vått o härligt!

Av Anna Algotsson - 10 mars 2011 20:37

Av Anna Algotsson - 10 mars 2011 20:26

I can't imagine life without your love
And even forever don't seem like long enough

  

 

Av Anna Algotsson - 10 mars 2011 20:11

Mysit att magen börjar visa sitt rätta jag!

det är en bebis i mej jippie  

  Mysit att det syns nu ju.. pang tyckte alla haha syntes knappt för en vecka sedan ju!

  lycklig blivande mamma som börjar bli tjock hihi

köpte mina första mamma byxor idag med.. storlek 36 va liite stora men växer la snart i dom med haha

 

Av Anna Algotsson - 10 mars 2011 20:02

Hej i stormen

Yaaa vilken väder det var idag då?!

blev ingen alls promenix idag

magen känns dubbelt så stor idag hahah

Jag var redaig o gjorde datorn från början igen i stan efter jobbet!

  bara 3 fel, jag vill göra provet imorn så ja inte glömmer! hehe

idag åker mina små fina tjejer (hanna o julia till thailand) ha de guld..


Väl hemma fick man ju unna sig lite god kyckling-gryta m råris

  jummijammi sötsur sås..

    stekarN

efter det blev det gotte o 2 1/2 men med mina älsklingar  

  godis ifrån nära dej är inte så fräscht men men gott vare!

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards