♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 20 mars 2011

Av Anna Algotsson - 20 mars 2011 22:55

I head u say heyhey

nu har vi varit hos mickes mamma o pappa på kvällsmat

jättegott o mysit!

hans mamma är en mästerkock hehe

Jag kom hem o fick för mej att skribba badkaret som har et ytskick sen 1800

citron o salt fick ja höra att skulle hjälpa, nja de funkade la!

  helt okej, nu är det rent!

jag tog ern promenix me cindy o hämtade 2 nagelack syrran köte till mej

ska pröva dem imorn tänkte jag!

  kul o pröva ett annat märke för ja älskar krackelerande nagelack! 

Imorn blir de jobb som vanligt osånt!

pusshej!

Av Anna Algotsson - 20 mars 2011 16:13

yes, ja fick hem mina ljus idag som ja beställde när jag var på ljusparty!

  hämtade även våra mellanmålsbars i fredags, gottit

 

Av Anna Algotsson - 20 mars 2011 14:40

var ute o gick/sprang nyss

men vart är solen idag då?

aja det var skönt att gå lite iallafall!

mördarbacken ja alltid brukade gå hem ifrån jobbet innan

  Ne du då?

killen slänger släp o jag ska köra en sväng med, mest för att prata faktiskt..

älskar att prata me pappa han förstår mej!

  vet ni en sak? ja är en bitch.. ja stör mej på sååå mkt just nu!  

jag stör mej på min kropp, på mitt tunna hår som ja förstört alderles själv 

på att vara så äckligt blek hela tiden

man jag älskar att vara gravid 

det är jättemysit

en killkompis sa till mej att han tyckte att det var något av det finaste han visste, gravida tjejer som vågar lägga på sig ngt extra kilo, han sa att han tyckte det såg ohälsosamt ut med tjejer som var för smala under graviditeten..

kan hålla med till en viss del   hehe

Av Anna Algotsson - 20 mars 2011 12:08

Oooops..

Ja är lite smått otolig för min graviditet

känner inte av att jag är det nu!

innan mådde ja väldigt illa o kände hur bebben rörde sig i magen

nu har ja inte kännt ngt på ett tag

man blir ju lite orolig!

Jag är ju svullen och har humöret för en gravid men that´s it!

 

Magen putar ut men är som minst på morgonen..

jag väger mer än jag någonsin gjort i mitt liv!

  men vem bryr sig vad man väger när man är gravid?

det ska man nog inte göra, vill dock inte gå upp 40 kg för det är ju bara jobbigt att bli av med sen när barnet är fött!

man ska ju orka leka med den lill* med!


Det är en vecka kvar till ULTRALJUD imorn.. najs!

  Otydliga killnamnen blev   



Av Anna Algotsson - 20 mars 2011 11:19

thsts how it was yestarday..

  lite räkmacka o mys   vi kollade på splice också, sjukt knäpp film haha

 

efter det blev det hela säsong 2 utav solsidan..

så himla bra, vill bara se mer!

 

det blev lite popcorn o gotte med såklart!

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards