♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Anna Algotsson - 3 mars 2011 22:14

fanken va gott!

ja vill ha färska svampar.. hehe ska nog fixa det imorn tror jag...

 

Imorgon börjar v 17

välkommen o väx bebis  

 

Av Anna Algotsson - 3 mars 2011 19:35

Igår såg vi på denna:

 

den va ganska bra faktiskt, tjejen i filmen hjälper människor att få lite mer "status" genom att säga att hon gjort saker med dom (ex. hånglat)

bra för endel mesiga killar men när en av killarna som endast SÄGER att han legat med henne får klamydia är det inte lika kul längre o sanningen kommer sakna men säkert fram...

Av Anna Algotsson - 3 mars 2011 18:58

     

Av Anna Algotsson - 3 mars 2011 18:23

Det lever i magen

skulle beskriva det som en fjäril som är där inne o vaknar till ibland

jag har kännt den med handen kanske 2 gånger, tidigt men fräckt!

   

Kikar på så många barnvagnar blir ju kär i nya helatiden ju!

det kommer bli svårt, sen är det världigt dyrt med!

 

Av Anna Algotsson - 3 mars 2011 17:53

Hej o hå

jag har haft en fantastisk dag!

slutade vid 1 tiden o gick ner på stan

gjorde ett test o körde i massa parkeringshus.. nödvändigt men men de va skojj!

jag handlade en liten liten mascara o en ögonskugga att ha i väskan

orkar nästan aldrig slänga på mej depå möra så de får ligga i väskan

 

Jag kollade lite barnvagnar o blev faktiskt nästan kär i emmaljunga istället

den va lätt o ganska mycket billigare än den ja älskade men vi får se

ultraljudet först!

  min favvo va pris 10 tusen!

Nu ikväll hade jag tänkt mysa till det med "3 rätters" o rosor+ mys men mikael ska spela bandy o sen jobba så ja började käka själv nu, hatar att äta sent på kvällarna!


Sallad med tomat,avocado o liten skvätt dressing

  La den i små skålar istället

  korvstroganoff med råris

  till efterätt sen blir det lite mousse med riven mörk chocklad o blåbär till det!

  Lite i köket innan...

   

Av Anna Algotsson - 3 mars 2011 08:01

travlig dag önskad ja o cindy!

 

Av Anna Algotsson - 3 mars 2011 07:33

God morgon Torsdag

Idag vaknade jag med jädra smärtor i magen.. blev nästan lite rädd

kom på att det kanske kunde vara järntabletterna som förstoppat mej

därför blir det gröt idag (tapetklister får igång magen)

  jag hittade en söt tröja på en sida igår, den kanske man ska beställa sen?

borde dock spara veranda öre men visst är den söt!

   

Annars en riktigt god dag!

jobbar 8-halv 2 o vi får min favorit soppa på jobbet fisksoppa

jummijammi,4e gången denna veckan ja äter fisk btw, sedär ja!

Jag ska köra på nya sen ska jag fixa mina buskiga ögonbryn weiii

 

  kanske hunden o mikael får sig en omgång idag med när ja e pigg o glad hihi

  hörs sen!  

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards