♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 24 mars 2011

Av Anna Algotsson - 24 mars 2011 20:06

Imorgon går jag in i vecka 20!

Fasen va gött halva tiden avklarad, de ni!

det är mysit ja har riktigt svullen mage imellanåt...  

kanske inte framstår på bilden men så är det!

  Det känns bra faktiskt!

ja mår rätt bra o de rör sig i magen imellanåt...

ja älskar när det rör sig för då vet man att det är något i en 



Av Anna Algotsson - 24 mars 2011 19:52

Jag har haft en fantastisk dag! 

 

Solen sken o jag tog en underbar promenix ner till stan..

de blåste dock endel men men sooooool

  woop wooop

Jag var nere o gjorde några test på datorn på Nya

sen givk jag till sunhouse till min vän alexandra

de va mysit vi åt varsin liten liiten cupcake   jätte söta

sen drog ja hem o gjorde tacos

    nu är frågan ja sitter o kluvar på, ut eller inte ut?

  cindy funderar med!

  hon vill nog gärna följa med haha

euh

Av Anna Algotsson - 24 mars 2011 14:17

bantat ihjäl sig eller?

fan va fult det är med för smala människor

uek!

 

Av Anna Algotsson - 24 mars 2011 14:00

När jag ska göra saker är det oftast något som krånglar

ja skalade potatis så blev det stopp..


  skala potatis är det värsta som finns men för godaste potatismoset måste man sdkala potatis ellehur:)

  Fixade lite med käket o undertiden tog ja en underbar promeix me min vovve 

         Fisk med kall sås som sagt, sååå gott var det!

    ellehur mikael? haha han har munnen full med käk.. elak tjej

 

jag bjöd på kaffe banankaka o lite sex haha de ni

 

Jo föresten, Jag är ju i vecka 20 imorgon 

magen växer o babyn rör sig lite smått hehe

 

nu ska jag städa lite här sen gå ner till stan tänkte jag

xoxo

Av Anna Algotsson - 24 mars 2011 11:31

Ja tänkte bara att de kunde vara skojj o fråga

så ja skrev ett sms till mamma om hon kunde komma med en nokia-laddare

o lite potatisar så jag kunde göra riktig mat o slippa ta på mej haha

gissa vem som kom efter 10 min  MAMMA 

hon fick lite banan-kaka som tack! hehe

 

Av Anna Algotsson - 24 mars 2011 11:13

Jag har sjukanmält mig idag

kände inte för att gå på jobbet o vara irriterad åsånt o febrig!  

solen skinet, himlen är blå älskar det!

jag startade dagen med att börja baka haha

ja är ju hemmafru idag så då måste man baka, banan-sockerkaka

 

jag har en mobil som går att använda eller a hade

kolla va hunden gjorde me sista nokia laddaren

  Nu ska jag pröva på "stekt fisk med kall sås"

  sitter o färgar brynen samtidigt, persiennerna nerdragna haha

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards