♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 21 mars 2011

Av Anna Algotsson - 21 mars 2011 21:38

Jag sitter här o kollar på "En unge i minuten"

fantastiskt att få se lite hur endel har det under förlossningarna..

Killarna är så söta, så mycket känslor dom får vara med om

måste vara hemskt att se sin tjej ha såååå ont o inte kunna göra ngt ju!

Jag vet ju verkligen vad det handlar om, om man säger så

(min egen lilla gamla hemlis)

ONT gör det, man vill bara dö ungefär!



Det verkar så fantastiskt  att få föda ett levande barn  

ens egna gener

att man skapat varalsen tillsammans.. MYSIT

Jag är så himla rädd inför allting att ngt ska hända så att man känner sig ensam, tänk att vara ensam den dagen, det ären hemsk tanke..

självklart tror jag absolut inget sånt men allt kan hände ellehur  

     

tänk vad fantastiskt att ett barn kan födas i v27 och överleva

stor risk men väldigt häftigt!


På måndag nästa vecka har jag/vi tid för ultraljud klockan 8.00

så himla underbart, hoppas allt är bra!


Det är ju soppas tidigt o vad som helst kan hända, man är orolig varje dag

Jag vill ha ett friskt barn o att min älskade mamma ska få bli mormor

tror att hon har drömt om det ett par år faktiskt  



Av Anna Algotsson - 21 mars 2011 20:23

Jag ska pröva en ny färg av ID puder nu när ja knappt solar

de ser gult ut haha vi får se!

 

Av Anna Algotsson - 21 mars 2011 20:17

man måste unna sig gott ellerhur  

kesella med banan o skalat äpple

 

ett glas ISkall pepsi

 

barnmoskan sa att iskall dryck skulle få igång på barnet men inte mitt tydligen   

mat

Av Anna Algotsson - 21 mars 2011 18:50

Kvällsmat idag fick bli fullkornpasta o bacon o sallad

hade inte så mkt grönsaker hemma men de va gött ändå

ett tips är att steka fullkornspastan i stekpannan du stekt bacona i för mer smak..

vi hade vitlöksdressing på de, gottit!

    lätt o gött!

Av Anna Algotsson - 21 mars 2011 18:48

Ang nagelacket från depend syrran köpte

de va bättre än isadoras, mkt bättre!

  *likielike*

Av Anna Algotsson - 21 mars 2011 14:40

vilken underbar dag,

fast värdet är grått i bebben vägrar röra sig mår jag super!

Känns att magen mår bättre av min hemmagjorda mat än dannes mat vi brukar få på jobbet haha :)

jag känner mig så pigg o glad idag

 

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards