♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 6 mars 2011

Av Anna Algotsson - 6 mars 2011 22:33

godkväll mina vänner   

sitter här i soffan o kollar barnvagnar o wallander!

har varit på en mysig lunch/kvällsmat i sandhult..

kycklinggryta med fullkornsris  o en liten efterätt fick vi!

dom sa att dom kunde bjuda oss på barnvagnen , snällt va!

har nog snöat in på en crescent diva

 

ne oom man ska ta o lägga sej i tid?

sitter ju bara här o blir irriterad ändå haha  

imorgon då? bankmöte mm.. spännande!

Av Anna Algotsson - 6 mars 2011 18:01

Haha börjar vänja mej nu

idag skulle vi vara ute hos miakels försäldrar o äta klockan 6

dom bor i sandhult

nu är klockan 6 o ingen mikael o har kommit än!

  aja han kommer la snart.. bored!

Av Anna Algotsson - 6 mars 2011 16:55

Bananpannkaka!

2 portioner

1 helt ägg

½ burk lättkesella

½ mosad banan

3 rågade matskedar (inte mått, utan sked) fullkornsmjöl

3 dl minimjölk

salt

lite olja

Börja med att vispa ihop ägg, banan, kesella och späd med mjölk. Häll sedan i mjölet till lagom ”pannkakskonsistens”. Måste stekas i teflonpanna, det bränner vid i vanlig panna! (Jag testade faktiskt, så det behöver inte ni göra...)


hehe hittade detta i ens blogg faktiskt, kanske värt o testa?  

Av Anna Algotsson - 6 mars 2011 16:49

puhuuu..

nu har jag varit o kör runt pappa lite hehe

vi pratade ut, de va gött!

han va lite less över allt stökigt hemma så ja följde me o hjälpte till o städa 

städade min lillasysters rum med.. fint blev de!

 

smoothie time efter kaoset

 

blåbär, tranbär o mango.. jummijam

Av Anna Algotsson - 6 mars 2011 12:33

Visst är det konstigt att man längtar sååå tänker att "i helgen ska ja sova ut"

sen när det väl är helg går man upp tidigt iallafall

ja skulle la kunnat lägga mej nu men hur bra känns det då?

när man KAN göra nytta istället!  

som nu har ja lagt upp gammal skit på tradera som tar plats här hemma

sen har ja gjort ett godkänt test på datorn..

känns mkt bättre än att ligga i sägen  faktiskt fast den lockar!

  2 slarvfel bara BRA Anna, nöjd flicka!

nu måste ja få göra de riktiga igen innan ja blandar ihop allting hehe

Av Anna Algotsson - 6 mars 2011 11:34

jag har hittat ett roligare sätt att vattna blommorna på..

med en rolig vattenkanna:

 

Min hund var så busig igår, hon fick lite lördagsgodis o gick loss hon älskar verkligen ben, det är sån himla tur för hon luktar så bra i munnen  

     

Av Anna Algotsson - 6 mars 2011 11:30

god morgon alla fina


Både ja o mikael drömmde om barnvagnar inatt för att vi kollade så många olika igår, både på nätet och i affärerna

ja vet inte vad man vill ha, en säker stabil vagn men ändå smidig

 

känns så onödigt att lägga tio tuden på en vagn när man kan lägga hälften på vagnen o hälften på leksaker o kläder åt den lill*

jag vill inte ha 3 hjuling men ev med svängbara hjul fram så man kan vända den lätt...


Hittade ett jätte fint inrett barnrum igår:

  fint o mysit killrum va   

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards