♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 5 mars 2011

Av Anna Algotsson - 5 mars 2011 20:21

BAKA BAKA!

Nu har ja busat i köket, gjort omlett att ha i kylskåpet o en sockerkaka

det ska bli mumma..

omletten är bara färska kryddor och ägg

      som sagt ägg o färska kryddor, rör ihop o stek nyttigt o gott!

sockerkaka (med liite socker o massa kalorier men så gott hihi)

    borde börja jobba med mat, mat är kul! haha

puss på det  

 

Av Anna Algotsson - 5 mars 2011 17:43

sägs som mat o mys?

köpte kantareller o gjorde mackor.. muummaaa

  puss på mej

  mjukis<3

 

Av Anna Algotsson - 5 mars 2011 17:39

såg på denna igår: (inge bra film)

 

Av Anna Algotsson - 5 mars 2011 17:35

nu har vi kikat barnvagnar, dösvårt ju...

  det blev en vända i knalleland med underkläders-shopping

       

prövade bh/bikinisarna

      sköna o snygga..

   

köpte lite smått o gott på City Gross med!

Av Anna Algotsson - 5 mars 2011 13:09

sol sol jättesköna sol

ja o cindy va ute o myste o lekte lite grann

             


ÄLSKAR soooool

Av Anna Algotsson - 5 mars 2011 12:33

puhuu nu har ja städat o fixat i timmar!

  strumpbyxor   glasögon   klockor..

 

mad

Av Anna Algotsson - 5 mars 2011 10:07

 


vad sur ja blir!

läste just på facebook: 

Park Lane och sen sova ut på Gothia Towers.

Det var mitt x som hette det, fuck you betala tillbaks de 5 tusen du är skyldig mig istället! har fan lust att polisanmäla idioten som inte kan betala sina skulder   



Av Anna Algotsson - 5 mars 2011 09:31

hej alla

det blev ett litet liv här igår må ja säga

ja sa va ja tyckte o de höll på att gå åt skogen med allting

hoppas han förstår hur ja ser på förhållanden nu iallafall..

det blev kinamat o godis sen vid halv tio fatta va hungrig man var när man inte ätit sen 12 lunchen... dumma mej

   

gud vad man är känslig när man är gravid, det är helt sjukt

ja var ledsen hela kvällen igår inte så att jag lipade men de gjorde ontr i mej!

säkert perioden man skulle haft mens med, extra känsligt u know  

idag skämms man lite men tycker fortfarande inte att jag blev rättvist bemött  



Lördag

Jag vaknade vid 8-8.30 idag o micke åkte för att jobba

bestämde mej för att gå upp o göra ngn nytta!

laga mat är ja bra på så de gjorde ja..

  körrfärsås med rivna morötter o hackad lök/vitlök.. så gott va!  

nu måste ja städa upp här sen gå ut i solen känner jag!

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards