♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 27 mars 2011

Av Anna Algotsson - 27 mars 2011 22:12

Lugnt o skönt  

Lugn o skön kväll idag

bara vilat ätit o varit/funnits till

inte gjort något alls egentligen..

  2 trötta små flickor..  lite kvälls gotte...

hehe ja är sååå nervös inför imorn.. gahhh

Av Anna Algotsson - 27 mars 2011 16:46

Nu har jag varit ute med pappa o kört lite o snackat lite skit

de va skönt

han är så go min pappis  

ja o cindy tog en promenix o de tråkiga vädret sen åkte ja o mikael för att storhandla o fick med oss lite färdig mat hem hehe det e ju söndag!

Nu kollas de på familyguy  o saker på nätet

 

Av Anna Algotsson - 27 mars 2011 13:51

Åh idag känner jag inte för någonting

Jag börjar bli lite smått nervös inför imorgon ju!

ska ju få se bebisen på ultraljud igen klockan 8.00 imorn  

Man vet ju inte alls vad som kan hända aller vad dom kan se

LÅT den vara frisk så är vi nöjda!

undra om dom kan se könet me vore ett extra plus ju..

jag lagar mat o ska snart rasta vovven

  bolognese...

 


Av Anna Algotsson - 27 mars 2011 13:44

TACK FÖR IGÅR TJEJER

Igårkväll köptes de thaikäk sen bar det ut en sväng med tjejerna

hanna hade folket hemma hos sig!

dom hade jätte mysig lägenhet hon o nicko

  Fina presenter jag fick utav hanna o julia ifrån thailand 

förfesten

              det var jätte mysit sen åkte vi taxi till krogen o drog runt på stan

vi lyckades nog hamna på de flesta krogarna som va gratis att gå in på!

    Kul fastän man va ute spiknykter me 3-4 fulla fina tjejer 

tog iofs en 2,25 cider på förfesten om de nu räknas?

hoppas inte! hehe

Jag o hanna delade taxi hem o sen somnade man sött o vaknade utvilad

Great night!

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards