♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 7 mars 2011

Av Anna Algotsson - 7 mars 2011 23:02

nee uscha va deppigt allt blev

tänka först o handla sen nästa gång?


kommer iofs aldrig mer bli en andra gång! 

allt känns emot en nu faktiskt, inte ens en fungerande mobil äger man!

allt som kändes så lätt o skojj känns bara skit..

här hemma går man o pratar mej sej själv!


frågade nyss min kille om hårfärg, tror ni ja fick ngt svar ne?

ngn som skulle vilja hjälpa mej?

blond eller brunett?

 

   

 

hej

Av Anna Algotsson - 7 mars 2011 20:19

heeej

idag har ja inte ngt att skriva om säger ja..

är såå jävla förbannad!

bläää fick bokat tider men 7 lektioner till? va e detta?

ska ni sno alla mina pengar eller? idioter?


aja får la se hur ja gör, boken me alla koder i är puts-veck  

orka bråka med gravid kvinna!

ja sitter o tröstäter mariekex med alla sa att ja blivit stor på jobbet haha

rätt normalt att va stor när man är 17 veckan gravid tror ja!

 

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards