♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg under januari 2011

Av Anna Algotsson - 25 januari 2011 19:54

chabba chena hallå

Denna dagen har gått ganska fort..

de blev coop o köpa munkorg till hunden

ner på stan o fixa brynen o göra ett prov på datorn

efteråt blev det handla massa på ica inför tacokväll..

  MUMMA   gottte sallad till...

  duktig vovve   köpte litet kitt så att man kan borsta på den bitska scäfern   

Av Anna Algotsson - 25 januari 2011 08:17

God morgon alla fina glada, fula sura osv..

hoppas alla sov bättre än mig inatt..

ja kunde inte sova alls bra

missbrukar pepsiMax o det är koffein där i.. BRA!

Det snarkades jämte mig i sängen så ja lade mig i soffan men där var det dööö kallt ju haha i-landsproblem?

snart ska jag åka ut till gånghester o jobba lite, sen vidare til östermalm

idag blire staden o fixa sig o lite annat..

Måste handla med, någon som vet en bra kvällsmat?   morgontröööötttttt

Av Anna Algotsson - 24 januari 2011 22:28

Så gott!

Ett nudelpaket, wookgränsaker stekta i soya,kryddor o ostronsås+casewnuts

  Vi kör tallriksmodellen me kolhydrater ist för grönsaker..

det e bara för att ja spyr upp så mkt ändå så energin försvinner haha MYS

Känns ju onödigt att gå ut o äta dyr mat om man ändå ska spy upp den eller?

Av Anna Algotsson - 24 januari 2011 21:25

Haha vad jobbar man för..

de känns som de alltid går jämt ut ändå?

20 tusen i räkningar nästan varje månad...

blir nog bra snart.. fixa kortet o om x:et hade betalat sin skuld hade livet varit enklare.. mkt enklare!!  

  är det farligt att ligga på spikmatta som tidigt gravid?

  led mig?   sova, det är vad ja känner för nu.. vakna pigg rolig o glaaaaaaad!

Av Anna Algotsson - 24 januari 2011 19:56

Jag har fullt upp heeela veckan nu ju..

Tvätta,diska o laga mat på det med.. skojjsigt  

Fixa brynen imorgon 17.00

 

Vetrinären med cindy ons vid 16.00 (vaccination)

  mmm..sushi

Ultraljud torsdag halv 2..

 

Av Anna Algotsson - 24 januari 2011 15:58

jag försökte ha bra inställning heela dagen..

Huvudvärken smög fram o ja va tvungen att spy 2 ggr..

tänk er att äta äcklig mat o sedan spy upp den VIDRIGT!

Jag höll ut hela dagen fast ja var nära att säga upp mig!

 

Jag var verkligen nära att göra det..

känns som allt man kämpar för på arbetet går emot en just nu.. inte rätt tillfälle!

Bra känslig med alla hormoner o illamåendet jue..  

Jag verkligen stortrivs på jobbet annars o tycker ja tjärnar rätt bra ändå..

Nu tänkte jag göra mig själv glad o gå in o beställa ett par skor...

SLUT I STORLEK 36... nu går ja o lägger mej byebye

Av Anna Algotsson - 24 januari 2011 07:59

Hoppas vekligen att alla sovit gott för nu är det måndag

Det är nästan värsta dagen i veckan tycker ja haha

ja vaknade upp med ett hopp o försökte få min vovve att bajsa men icke..

lukta på andras kiss va kuligare enligt henne!

ska snart åka o jobba i gånghester.. ÅNGEST!

  tror min man var lite stressad i morse med, han glömde både pussa mej o sin frulle haha  

Idag kommer bli en lång och halvt tråkig dag, längtar hem redan..

har mkt o göra.. boka tid hos hud-terapauten,vetrinären osånt!

xoxo

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards