♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 9 januari 2011

Av Anna Algotsson - 9 januari 2011 20:27

Denna dagen har varit så goooo

Jag o Mikael åkte till ridhuset o hälsade på gammle blutten

han mådde bra o var glad att se sin gammla skötare haha

sen hälsade vi på mickes mamma lite..

storhandlat har vi hunnit me med!

  making chili-arne  

  Chili-con-carne o fullkornsris med avocadosallad alá anniz

  fruktsallad med vaniljkesella/glass

  Sjukt gott blev det!

vi kollade på en kass  film som vi hyrt med.. high scool film!

  rekommenderas inte!  

Av Anna Algotsson - 9 januari 2011 14:37

Ne nu får du komma ut ur garderoben...

Haha rensade kläder innan o cindy ville vara med..

   

Av Anna Algotsson - 9 januari 2011 12:56

långpromenad med hunden-check

var superskönt o komma ut men riktigt halkigt!

Längtar till våren nu

kolla vad seriös jag var

sport-topp,underställ o grejer..

     

Nu sitter ja p njuter av avocado-knäckebröd o kollar vilka filmer jag ska ladda ner..

hoppas de finns någon som är bra!

Av Anna Algotsson - 9 januari 2011 11:32

Underbar Morgon va?

jag o Cindy sov ut ordentligt

Mikael började jobba för ett par timmar sen, stackarN

fast han jobbar ju självmant för att hinna med veckans arbete..

för er som inte vet så gör han kök! (just nu chef över måleriet)

Jag har precis plockat i lite disk o kollat vad det ska bli för middag.. ChiliConCarne kanske?

  vi är så trötta fortfarande.. buhuuu

men ja funderar faktiskt på en riktig powerwalk nu, halt o jäkligt men ändå?

längesen ja rörde på FETTET..

hejja på mej för ja tror ja gör de asså..

 

ut å spring nu tjockis.. eller inte önskar ja orkade allt som ja gjorde förr!


Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards