♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 27 januari 2011

Av Anna Algotsson - 27 januari 2011 22:33

KRYSSNING

Jag,mikael o hans försäldrar kanske ska dra iväg på en kryssning..

skönt o komma bort en helg med go mat osånt innan man blir stor hehe

Jag känner mej iofs redan klumpig men jag har aldrig haft mage innan, aldrig ?

Det är mysit för man vet ju varför den putar ut lite  

tråkiga med att åka är alla fyllosar

tycker inte om  att se FÖR fulla människor när man är nykter...

Jaja det kommer bli amazing om de blir av

en hytt tilsammans med mikael i 2 dygn..

 

Av Anna Algotsson - 27 januari 2011 22:28

Imorgon blir det arbeta o kolla ny bil

kanske åker förbi o kikar på ng tomt!

 

micke har ju en stor audi a4 ifrån förra året men den är såååå stor..

fast det är ju bra!

kul o kolla nytt!


Av Anna Algotsson - 27 januari 2011 21:19

varför ska hundar lukta på varandras kiss?

min lilla pärla har blivit helt besatt haha

    det är ju aldrig ljust när jag är ute o går längre

morgonen mörkt o efter jobbet svart!

längtar till det blir ljust

Av Anna Algotsson - 27 januari 2011 21:16

Var på ultraljud idag så är i v 12

Det var spännande, gud vad den sprattlade haha

Man blev lycklig av att se att något rörde sig i magen

 

Av Anna Algotsson - 27 januari 2011 21:01

Go dag idag..

allt har kännt så bra!

efter stan köpte vi med sushi o mer bär... mums!

  bläbär,annanas o jordgubbar.. synd att det är så dyrt me färskt      Mickes..

  Annas... det är mättande som fasen men man blir lagom mätt!

Av Anna Algotsson - 27 januari 2011 20:56

Tack jenny..

Ficke en så fin kommentar!

jenny skrev att om det blev en tjej kunde den heta

MOA för M<3A såg ut som moa!

Jättegulligt tack gumman...

 

Av Anna Algotsson - 27 januari 2011 07:55

tänk vad många som blivit retade osånt

mkt är nog p.g.a avensjuka!

sånt hatar ja, sköt er själv o lägg er inte i hur andra ser ut o vad dom gör

innert inne försöker alla sitt bästa!

   

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards