♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 3 januari 2011

Av Anna Algotsson - 3 januari 2011 22:18

Såg denna filmen nyss... orkade knappt hänga med i filmen

tankarna drog åt annat

 

  söt ja e va? hahaha

hemma sjuk osminkad, nästintill oduschad o fräsh!

jag är så nervös inför imorgon

Är mina cellförändringar normala nu?

Hur ser det ut med bebben i magen o hur många veckor är den?

alla svar får jag imorn o delar med mig om hur detta ska bli!

Av Anna Algotsson - 3 januari 2011 19:29

fick i mig lite pizza ifrån granada o pizzan heter granada

kanongod om man inte haft taggtråd i halsen!

  ska snart göra en god milk-shake tänkte jag

funderade en stund innan

visst ska man ha många fantasier o framtids-drömmart men ibland blir de för mycket!

jag sitter inte o tänker att jag ska bli hollywoodfru

hemmafru, där ja kan rida ngn gång om dagen shoppa resten o bara vara fin

vissa borde vakna upp

alla har inte råd med en lyxvilla, lambo o städerska!

Av Anna Algotsson - 3 januari 2011 18:44

nu har ja äntligen rensat min dator.. gott!

  bestämmde vilken bil jag skulle köpa med..

  snygg va..

  söta ringar :D

Av Anna Algotsson - 3 januari 2011 15:20

Måste ta tag i mitt liv nu!

  • Laga nyttig mat igen
  • gå mina sköna kvällspromenader
  • hålla ordning på mina saker
  • Spara pengar
  • Leka med mina vänner 
  • fräsha till mej oftare (går ofta som en sunk)   bra frukost  bra mellanmål..
  •   Bästa träningen

(kanske inte för gravida dock)

Nyttig midaag,

  blod i sommras   istället för godis?

Av Anna Algotsson - 3 januari 2011 15:06

Jag var precis ute med cindy

fyfasen va kallt o vad snorig ja blev.. usch

hon tyckte t.o.m att det var för kallt o satte sig o sket direkt   

  nu saknar hon nog mikael, hon vaknar mig hela tiden haha

Av Anna Algotsson - 3 januari 2011 12:22

Hello idag ä jag hemma sjuk ifrån jobbet

det värsta jag vet man förlorar pengar, har tråkigt o mår skit!

det brinner i min hals o så hade jag näsblod i 2 timmar

 

2 filmer jag sett på senaste dagarna.. BRA är dom, enligt mig!

   

Sitter o försöker äta en yoghurt, samma skit som ja spydde upp igår KUL

Vill ha pizza, grandadas egna granada MUMS!

sen skulle jag gärna vilja att någon åkte o köpte ett nyt id puder till mej o betalade skiten med? please?   

  Golden Tan använder jag den är snygg!


Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards