♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 7 januari 2011

Av Anna Algotsson - 7 januari 2011 21:13

datorn e seg när ja laddar ner...

 

Av Anna Algotsson - 7 januari 2011 20:49

 

Mysig film för hela FAMILJEN  

haha jag var lite orolig att jag väntade tvillingar, tänk då att ha 12 barn..

mysigare än inga förståss!

Av Anna Algotsson - 7 januari 2011 19:46

Fredags Mys...

Ja nu är det fredag då ska man äta gott o mysa tycker jag!

jag gjorde god pastagratäng med spenat,lax o fetaost

  sallad med avocado i o en halumi skiva är ett måste för mig!   Jag kände för att vara barn på nytt nu när det äntligen smakar nångot igen efter förkyldningen..

Köpte upp allt barngodis jag hittade..

    sånna där sug-godisar som mamma förbjöd  när vi var små för vi la dom överallt när saltet var borta haha

Undra vad alla anfdra gör ikväll?

Jag glömde hyra en film så det får bli något som finns här hemma  


  Såg på denna igårkväll, den är bra!

Påminner lite om stunder man själv haft i livet..

Alla människor är både snälla o svin ibland ellehur?  

Av Anna Algotsson - 7 januari 2011 16:47

Åh ja mår lite bättre nu

gick hem ifrån jobbet

förberedde kvällsmaten lite o gjorde havregrynsbollar

  man ska ju doppa bollarna i något så de får ja köpa nu..   pastasgratäng serverar jag idag.. med nyttig spenat o lax i!   Ne nu ska vi till mickes mormor o handla åt henne o hämta cindy  

hoppas de finns ngn bra film vi kan hyra o slappa till ikväll..

Av Anna Algotsson - 7 januari 2011 10:59

sitter på jobbet o lyssnar på ljudbok o försöker tänka på något annat än illamåendet!


Jag vill inte spy mer! Vill inte vara yr mer!

Jag tog en macka innan jag gick i morse då magen kändes tom men när jag kom till jobbet spydde jag upp den med en gång :(

jag behöver behålla maten för att få energi dumma dumma kropp!

Idag ska vi äta pasta med köttfärsås till lunch men jag vet att dom gjorde de i onsdags o att jag redan är spyfärdig igen så det lockar inte mej ett piss..


Jag vill hem till min underbara säng o vakna upp o må bra o vara pigga roliga anna igen NU

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards