♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 23 januari 2011

Av Anna Algotsson - 23 januari 2011 20:19

Godkcäll..

Idag har vi gått en promenix till min mamma o pappa

vet ni vad pappa börjat gilla? handboll hahahaha tokstålle..

han gillar de för att sverige skulle slå ut vissa andra babas-länder GO farsan


Vet ni vad jag har gjort mer?

jag var med mikael o jobbade

hjälpte faktiskt till o skriva lite *duktig*

vi var på hans jobb i ungefär 2 timmar, de va skojj

skulle kunnat tänka mig ett sånt jobb med om ja inte haft mitt...

      Här jobbade han innan men nu är han i måleriet som liten chef  

när vi var klara åkte vi till mikaels försäldrar o åt jättegod lasange

 

Nu har ja gjort mat-lådor mestadels me barnmat,lättlagat men ändå

snart ska de mysas i soffan

ja har såååån ångest för att gå o jobba imorn

först ska ja till gånghester sen ska jag till östermalm.. krååångel=hatat  

Av Anna Algotsson - 23 januari 2011 13:06

Ibland måste man fixa lite i sina saker o på sig själv..

  tvätta sina sminkborstar..

  Måna sina fula tår o naglar..   göra en underbar kaffe med skummad mjölk...  

 

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards