♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Anna Algotsson - 11 januari 2011 22:41

Jag ÄLSKAR överraskningar

vem gör inte det

få saker o fina ord osånt man inte är beredd på..

vad är det finaste någon sagt eller gjort för er?

NYFIKEN!

  Fina sms ifrån hjärta  är alltid kul men det är ganska vanligt ellehur?   en av mina bästa var när mamma o pappa fixaty hos min häst i smyg

dom gillar inte hästar o har aldrig brytt sig om mitt intresse för det ;)

     

Av Anna Algotsson - 11 januari 2011 22:03

haha mamma skrev till mig på facebook att hon lagat kanelbullar

gissa vilka som gick en kvällspromenix o hämtade det?

jo jag o mikael.. MUMS fasen vad jag älskar det...

duktig mamma är o lagar så goda bullar..

 

Älskar mina föäldrar dom är bäst!

 

puss på mamma  

Av Anna Algotsson - 11 januari 2011 20:29

Nu har jag kollat på halv 8 hos mig o tro det eller ej men innan det kollade jag på barnprogram.. dåliga eller vad? det var bättre förr!

gjorde god kyckling-pasta till kvällsmat..

      Nu blev det efterlängtad ansiktsmask, shit vad den sved?

  från apoteket..

Av Anna Algotsson - 11 januari 2011 16:45

Vacker låt...

urk

Av Anna Algotsson - 11 januari 2011 16:28

Känner mej lite småtråkig nu för tiden

orkar inte göra mej fin

orkar knappt vara vaken

mitt håt är ett hel-ette o det har nog slutat växa eller något haha

innan var det ju så fint, varför skulle ja börja me massa löshår?

haha måste börja lyssna om ngn säger något till mig!  

  svullen i ansiktet? :)   inget löshår här inte   

Av Anna Algotsson - 11 januari 2011 11:20

god middag

yyyaa vad seg o trött jg är idag då haha

drömmer om en underbar säng just nu!

Var precis på apoteket o köpte ansiktsmask o hostmedicin till min man..

Jag önskar att man hade mer energi för ja vet saker ja borde göra efter jobbet som ja verkligen inte orkar!

Snart har vi lunch, tidigt va?

Men det är skönt för då får vi vila forttare så kanske ja slipper spy idag! Vore toppen..

Idag ska vi kolla någon god film,laga mat o bara mysa, ev en promenad ikväll med om vi orkar...

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards