♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 21 januari 2011

Av Anna Algotsson - 21 januari 2011 20:40

FredagsMys

Idag är det fredagsmys

Sängen har fått ny Tempur-madrass som ska göra susen för våra ryggar..

Vi bäddade om med de nya gosiga bäddsätten

  Älskar denna sängen, tänk att man spenderar nästan 8 timmar där varje dag

Då måste den ju vara skön!

Var nere på mitt gammla jobb i köpte mat  

 

  Så himla gott!

  kolla fräsht snax har kommit i färdiga påsar.. bra för oss gottegrisar..

 

Puss på dig sötis

yoo

Av Anna Algotsson - 21 januari 2011 16:07

nu har jag slutat jobbet..

v ar på coop o handlade lite inför kvällen..

vad gör alla andra idag tro?

Jag ska snart åka o köpa en ny bäddmadrass o bädda om i sängen..

  randit är snyggt.. liten sängen ser ut på bilden.. irl är den 180 jue!

Av Anna Algotsson - 21 januari 2011 08:57

God morgon..

Undra om det är normalt med sömnproblem såhär års?

Ja sov SKIT inatt.. men gick okej att gå upp

tryckte in mig i duschen med kaaalllt vatten hehe

Nu sitter ja o sminkar mig o ska snart gå!

Måste försöka göra en liten macka så ja inte kräks på vägen   

Lite av det ja använder på vardagarna.. ID,Mabeline,Escada, o läppbalsam  


jag ska snart iväg till jobbet, vilken tur att mamma kör mig va

ska ända till gånghester idag ju!

sen ska vi till östermalm o jobba vidare..

tror att det blir en slöis dag idag.. *hoppas*

Vill vara kvar här hemma o mysa i soffan

ne nu måste ja fixa disk osånt så det inte blir banan-flogor här inne haha

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards