♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 26 januari 2011

Av Anna Algotsson - 26 januari 2011 22:22

Åh ja längtar så tills imorgon..

då ska jag på ultraljud o se hur gammalt fostret i magen är..

undra undra... det ska vara v 11 men vi får se!

 

  Hälften du, hälften jag  

Ett frö som kanske växer o blir en fin blomma.. 

Om det inte vill blomma nu så har jag all tid i världen o vänta på de

tänk att kunna skapa någonting själv/själva.. FANTASTISKT!

ja

Av Anna Algotsson - 26 januari 2011 20:26

  True.

Av Anna Algotsson - 26 januari 2011 20:15

Hur mycket brukar ni göra när ni kommer hem ifrån jobbet?

lagar ni alltid mat o diskar, plockar undan så ni blir helt trötta?

Ja är expert på att trötta ut mig själv

tänker mig en dag utan de, va skönt

men vem skulle annars göra det?

 

Av Anna Algotsson - 26 januari 2011 19:53

kan inte ngn hjälpa mig med hårfärgsval?

detta känns lite halvdassigt..

massa olika slingor kanske?

 

Btw efterätten var as god o den nyttigare glassen var godare än vanlig fet gräddglass

  färska bär är fasen sååå gott!

Av Anna Algotsson - 26 januari 2011 18:44

najs dag..

denna dagen har gått fort.. susade bara förbi

den blev inte riktyigt som väntat men bättre!

Efter jobbet gick ja till stan o skulle vara redig men så blev inte fallet!

Jag shoppade istället!

  Sjuk rea där ju.. bra o ha stora kläder nu!   söta vantar.. hm   massa sockar till mikael   lite ansiktstvätt.. ingen snygg hy nu..   stärkare till naglarna..

jag gick förbi city o handlade till ett recept ja fick på jobbet

CHIPSGRYTA/CHIPSLÅDA hette det nog

det var såååå gottt..

mango-chutney,grädde,majonäs,kyckling o chips

till det åt vi råris!

asså ja lovar såååå gott!

  MUUUMMMSSSSS  

  ska fixa mina bär o göra efterätt.. de blir me soya glass till


Av Anna Algotsson - 26 januari 2011 08:44

nu ska ja snart ut till gånghester o jobba igen..

idag kör min snälla  kille ut mej på hans frukostrast!

ska bli gött o komma iväg snart, kunde ändå inte somna om sen han åkte vid 7..

    hoppas ingen förstör det!

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards