♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 6 januari 2011

Av Anna Algotsson - 6 januari 2011 21:05

Åh idag har jag mått liite liite bättre men inte mkt

hängde med till ica o handlade mat o godis..

gissa vem som lagade mat till vem idag?

mikael till mej   

    Får ja smaka ellleeeeeeee   egna panbiffar med crunch o god sallad.. MUMS

Av Anna Algotsson - 6 januari 2011 15:31

mysig låt..

Av Anna Algotsson - 6 januari 2011 15:25

Åh fått i mig mig utan att spy.. *peppapeppa*

Mormor bjöd på lite potatis, kött, egna köttbullar o sås.. mummsigt

till efterätt blev det äppelkaka (98% äpplen) men gott me vaniljsås

  jag o cindy igår efter 5h spya..

 

Av Anna Algotsson - 6 januari 2011 12:56

Haha vi drar till mormor o kollar vad det finns för mat där..

försökte pooesa lite nu när ja väl kladdat på mej liite smink

cindy tyckte att jag var mesig!

  mamma vi kan pussas på kortet istället     hey trötta!

Av Anna Algotsson - 6 januari 2011 11:13

idag kanske vi ska på middag hos mormor vid 1

ja vill dit o träffa alla men tillåter spyan det?

kommer ja svimma tro?

vill ha helg nu, imorn ska ja jobba igen hoppas man mår bättre!

jag orkar inte va sängliggandes

det är sjuuukt tråkigt!

 

fattar ni hur hundrig jag är nu?

är sugen på alla möjliga konstiga saker som andra skulle tycka va dö-äckligt

haha hoppas ja orkar mej till mormor o få i mig riktig mat..

urk

Av Anna Algotsson - 6 januari 2011 11:07

  HEJ

Gud vad jag ångrade att jag gick o jobbade igår..

kände med en gång att jag var lite yr o febrig men jag är så envis... 

Jag GICK till jobbet o de kändes som att springa ett maraton

jag åt lite havregrynsgröt-spydde upp den

försökte äta fisk med kall sås som ja älskar p spydde upp den efter 1 gaffel..

SÅÅÅ jobbigt o fick extrem migrän attack så huvudet sprängdes

när ja kom hem kunde ja inte sova ordentligt för ja var så yr!

Jag låg i sängen hela dagen förutom när ja försökte gå upp o göra ett litet nudel-paket tror ni ja fick behålla det då?

Värdens värsta dag!

vet inte om det är för jag är gravid eller om ja e magsjuk eller så heller!

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards