♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 1 januari 2011

mys

Av Anna Algotsson - 1 januari 2011 23:04

nu har jag varit med julia,hanna och nikko en stund

det var kul o träffa mina vänner lite men alla var trötta o flamsiga

julia verkade nere.. ryck upp dej sötan!

hanna o nikko är det sött par, keep it on beaccch

ja sitter i soffan irriterad o känne at ja behöver en promenad men ja e föööör yr!

   

ja o mina töser..

Av Anna Algotsson - 1 januari 2011 15:00

Lista över 2010 händelser:

  • Jag flyttade till trandared
  • Mikael flyttade in
  • Sålde wille (sen dog han)
  • Köpte Cindy
  • Jag åkte o festade med Hanna o Julia i stockholm 
  • Fyllde 22År
  • reste till Kreta i juli
  • reste till Egypten i december o firade jul där
  • Blev visst Gravid       
Av Anna Algotsson - 1 januari 2011 14:55

Nu äre storstädat o fint här hemma

fyfasen va trött man blir när man är förkyld o grejar?

har typ 3 maskiner tvätt kvar med KUL.. nae

ni får gärna komma hit o hänga upp min tvätt  

     

Av Anna Algotsson - 1 januari 2011 13:36

jump jump move something..

om man har en normal graviditet hur mycket får man träna  då?

känner mej redan fet haha

 

Av Anna Algotsson - 1 januari 2011 13:35

Åh jag saknar redan det där med maten serverad o att folk städar o fixar åt en

någon som vill bli min betjänt?

 

Av Anna Algotsson - 1 januari 2011 13:25

gör mej frisk  ge mej tisdag..

vill till sjukhuset o kolla min mage NUNUNU!

 

fina väskor jag köpte i egypten va   

Av Anna Algotsson - 1 januari 2011 13:20

så söt film:

   

Av Anna Algotsson - 1 januari 2011 12:49

 ¤GOTT NYTT ÅR!¤

Hoppas att alla hade jätte skojj igår..

jag hade trevligt o lugnt!

Igår var jag lite hos våran kompis ramin på husfest i sjömarken o hälsade på alla

efter det blev det nyårs-middag i sandhult

det var så gott o mysit!

 

När vi åkte därifrån skulle jag kanske hälsat på festen igen men ånga sa att det var tråkigt så då åkte vi hem!

Det var skönt att bara vara hemma ändå, mådde inte 100 ändå!

Jag pratade med mamma i någon timma om allt mellan himmel o jord..

Så kul att prata ut med sin mamma ibland, erfaren kvinna detdär ju!

  Vi kollade på nya SHREK fasen vilken bra o mysig film, perfekt på nyår!

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards