♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 25 januari 2011

urk

Av Anna Algotsson - 25 januari 2011 22:36

Av Anna Algotsson - 25 januari 2011 22:04

När man mår som sämst varför ska då allt gå emot en?

när man behöver som mest kärlek får man alltid minst..

ja vet ja är aldrig nöjd.. borde jag det då?

Hatar mina rutiner, jobbet går åt hel-ette

man är för trött för att göra proven man borde göra

när man är ännu tröttare ska man hem o laga ngn jävla mat för att inte spy..

BLÄÄÄÄ!

(så vill jag känna, som i låten)

Av Anna Algotsson - 25 januari 2011 19:54

chabba chena hallå

Denna dagen har gått ganska fort..

de blev coop o köpa munkorg till hunden

ner på stan o fixa brynen o göra ett prov på datorn

efteråt blev det handla massa på ica inför tacokväll..

  MUMMA   gottte sallad till...

  duktig vovve   köpte litet kitt så att man kan borsta på den bitska scäfern   

Av Anna Algotsson - 25 januari 2011 08:17

God morgon alla fina glada, fula sura osv..

hoppas alla sov bättre än mig inatt..

ja kunde inte sova alls bra

missbrukar pepsiMax o det är koffein där i.. BRA!

Det snarkades jämte mig i sängen så ja lade mig i soffan men där var det dööö kallt ju haha i-landsproblem?

snart ska jag åka ut till gånghester o jobba lite, sen vidare til östermalm

idag blire staden o fixa sig o lite annat..

Måste handla med, någon som vet en bra kvällsmat?   morgontröööötttttt

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards