♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 10 januari 2011

Av Anna Algotsson - 10 januari 2011 21:27

Först undrar jag om ngn har lust att ge mej en ny telefon?

sen om ngn kan ringa mej varje dag minst 3 ggr o fråga om ja fixat mitt körkort

hur svårt kan de va?

blir ju arg på mej själv..

det e bara att ja e rädd för gubbarna eller något?

nu är ja rädd o spy i bilen hahaha

ja som fixade det så bra sist ge mej energi! OCH pengar det är dyrt!

Om någon funderar på att köpa en nokia N97 mini göe inte det!

  Ja kom på en sak, ja o mikael har aldrig varit o fikat haha sjukt

bara ätit på resturanger o ätit typ glass oså men aldrig fikat så

kanske hemma men inte annars

sånt kanske man ska spara till tjejerna

  godaste fikat ja vetm scones o latte muummsss  

Av Anna Algotsson - 10 januari 2011 19:38

Barnmat O bra film..

  söt film med kärlek som huvudämne..     potatismos,fiskpinnar o spenat.. helt okej fast de ser ut som bajs...

Av Anna Algotsson - 10 januari 2011 17:26

Seriöst blir ni inte sugna på att skaka höfterna till denna e ni knas!

Av Anna Algotsson - 10 januari 2011 16:50

Åh vad sugen jag är på sushi, tjejkväll o ett glas vitt!

sushi vet ja inte om man får äta som gravid?

vin vill ja helst inte dricka?

får bli fiskpinnar haha

 

Av Anna Algotsson - 10 januari 2011 16:41

Hur kan man sakna någon  man sett för ett par timmar sedan?

Kan man älska så att det gör ont?

Vad ska man göra när man inte får nog?   

 

Jag har så mysiga minnen med dig!

I början brukade du sjunga för mig innan vi somnade


Vi dansade tryckare till världens finaste låt


Du gick ner på knä o sa att du ville ha mig för alltid när jag var som mest ledsen..


Av Anna Algotsson - 10 januari 2011 16:39

Denna fina fotoramen fick vi utav mickes mamma i julklapp..bla..

fint när den står o bläddrar semesterbilder!

  Bra att lägga in bilden på fel håll aja..

  tända ljus är ett måste på vintern/hösten..

Av Anna Algotsson - 10 januari 2011 16:23

God eftermiddag..

Hoppas alla haft en skön måndag

min var okej..

mycket på jobbet bara

nu fick vi börja träna igen å jag spydde (såklart)

Jag blir ju yr utav minsta lilla, actimel som skulle vara bra för magen?

Jag är så svullen o typ förstoppad, det är inge kul alls..

okej att vara stor för att man har en bebis men den är ju bara 8v...

 

JObbigt att man mår så illa, om man läser för länge eller inte äter tillräckligt ofta då äre bara att slänga ner huvudet i toan..  

Ja måste öva teori igen, undra om det sitter som de gjorde innan vi reste?

Måste fixa de nu!

mycket måsten nu o tankar o sånt men det är väl klart att man är orolig   

Jag gick hem o gick ett varv me cindy, städade o tände lite ljus..

nu då? vila?

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards