♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 18 januari 2011

Av Anna Algotsson - 18 januari 2011 23:18

Någon som vill ge bort lite skor?

ja vill ha dessa!

  

Av Anna Algotsson - 18 januari 2011 22:55

ne va kiligt vid datorn..

tröttnar snart.. haha

va gör ja här?

sociala förhållandet typ...

blogga måste man få göra iallafall!  

  muummmsss... kan inte ngn komma i sminka mig varje morgon?   


Av Anna Algotsson - 18 januari 2011 21:32

 

weiiii imorgon är jag ledig.. sjukt gött

ska till barnmoskan vid 10 tiden sedan till alexandra o hälsa på henne

efter det blir det lunch med hanna o plugg så hela dagen är uppbokad ändå! hade hade gärna sovit till 1 sen bara ätit lite sushi o fixat annat men men..

mysit o se vad barnmoskan ska berätta o kul o va me flickorna!

 

:D

Av Anna Algotsson - 18 januari 2011 19:16

idag var ja o myste hos pappa o mamma en stund sen handlade lite

blev nytt till sängen å lite mat..

körde o kikade in på lidl.. lite rörigt tyckte ja allt?

  fina va ) nu har vi massa fina till sängen.. love it

  gjorde egna tavlor till mina ramar haha sött va  kvällsmys minipizzor

  mammas köttfärsås, finns inget bättre varför kan man aldrig få som hennes?  

Av Anna Algotsson - 18 januari 2011 08:29

SJUK DRÖMM?

Vilken jobbig natt..

jag somnade först efter halv 4 så nu mår ja illa av för lite sömn!

Jag drömde att jag o mikael skulle operera magen båda 2

på mig skulle dom snitta av livmodern o mikael ngt med tarmarna?

helt knäppt..

vi fick ligga i en dubbelsäng på sjukhuset ihop, de va lite mysit men vi hade jätteont..


dom hade råkat ta ut mitt barn under min operation o mikael´hade dom TÖMT på allt som fanns ungefär så han såg ut som ett skelett runt magen!

vi var jätte ledssna minns ja sen ringde alarmet..

 

   

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards