♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 8 januari 2011

Av Anna Algotsson - 8 januari 2011 23:41

Filmtips är välkommna..

Hittar inget kul att se nu ju!

tråkigt me regn o rusk nu..

gjorde en god hemmagjord pizza

  tonfisk,tomater,ost o tomatsås...(lite krydda såklart!)

  GLADER!

inköpt:

  sjukt att ett puder ska kosta så mkt men ja älskar det, de täcker bra om man har ngn finne eller så plus att det ger en fin färg om man e lite grådassig..

Av Anna Algotsson - 8 januari 2011 20:02

det blev inte bara knalleland idag det blev ikea också..

  vi hittade smått o gott vi behövde..

i knalleland köpte ja nytt ID puder, äntligen o nopprare o micke en skjorta..

snygga vi ska vara ikväll..

 

mikael leker med maten.. (godiset)

  bra julklapp ja fick, almanacka..<3

  snygg gnuggis tattoo va hahaha

  ne nu blir det lite förfest hos mickes kompis som blir 25 år idag grattis!   puss på alla

Av Anna Algotsson - 8 januari 2011 12:07

lite sugen på eget hus..

detta är fint o har öppen fin planlösning..

vill någon skänka ett hus?

 

Viktigt för mej är stor garderob,stort kök o härligt badrum!

Av Anna Algotsson - 8 januari 2011 12:06

ollar på 2an av fullthus nu den är ganska rolig faktiskt..

 

Av Anna Algotsson - 8 januari 2011 11:55

Denna dagen började bra

låg o drog mig i sängen ett bra tag efter jag vaknade

fick en underbar massage

så bjöd på en mys frukost  

  äggmacka,rostat bröd med hallonsylt banan vindruvoe o mussli..  

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards