♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 22 januari 2011

Av Anna Algotsson - 22 januari 2011 22:22


Hemskt

jag har så jobbig känsla ikväll

såndär ångest till ingen som helst nytta..

Säkert har alla haft det någon gång..


Jag kan inte sluta tänka på det när ja väl börjat

När ja tänker på en sak ja gjort som känns fel kommer allt annat..

från att man var typ 18 o frammåt eller ännu längre bak!


  • Varför använde jag inte mina pengar mer förnufftigt?
  • varför förtör jag för mig själv (med körkortet)
  • varför bränner jag pengarjag borde sparat?
  • varför i all världen bytte jag min dulcie värd 80 tusen till en slaktfärdig unghäst? varför?
  • varför sålde DU Pelle till mig som tävlingshäst när han igentligen skulle fått somna in?
  • varför gör jag saker jag ångrar hela tiden?

Jag blir lite rädd när jag tänker på hur dum jag är o dumma beslut jag gjort i livet ibland.. Saker ja sagt till folk och sånt med..

Undra om jag blir en bra mamma då?

Kanske tar fel beslut för mitt barn med?

BORT ME TANKARNA SNÄLLA!


  Jag har iallafall världens bästa familjer som älskar mig o ja dom  

Äh ge mej glad piller jag är nog bara ovan att inte ha ngn o snacka med om alltind man tänker o känner och så..

Skulle nog behöva träna o kolla o andra tankar!


Föresten e jag glad ändå för: Alexandra, Elin, emelie, kusin o An ska med? ha barn i år GRATTIS fina tjejerna  

Av Anna Algotsson - 22 januari 2011 17:48

Lördagsmys

Denna dagen har varit helt okej

var o kollade tomter i tosseryd o frufällan..

hittade en som såg fin ut o hade bra läge..

var även i knalleland o shoppade lite granna

  3 läppglans   1 bh från HM

till middag/kvällsmat blev de wook me nudlar,kyckling o grönsaker

  De va mumsigt.. nu ska vi mumsa i oss lite fruktsallad...

  örtbaugetter va mums med..

  Har kollat beck idag igen o nu blir de nog ngn annan film antar jag haha

lite sugen på att träffa mina brudar idag var e ni?

Av Anna Algotsson - 22 januari 2011 12:04

Nu vill jag veta om ngn har ett bra hjälpmedel?

jag vill att håret ska börja växa nu

har hållt på så mkt med det men nu ska ja låta bli

vill ha tillbaka mitt fina hår igen..


Det finns så många tillskott men vilka hjälper?

doppa håret i öl?

duscha kallt?

använda inpackningar?

klippa sig regelbundet?

Någon som vet?

  Jag åt b-vitaminer innan men märkte ingenting på 2 månader, duschade håret i öl o kallduschade håret men vet inte om ngt hjälpte faktiskt?

  Det var blonderingen som fick det att gå av.. dumma mig  

Av Anna Algotsson - 22 januari 2011 11:47

Ibland har man sånna mornar när man vaknar o känner sig rutten

idag var en sån så ja ville vara extra fin nu..

spetsklänning,strumpbyxor o höga sockar på

spraya håret o sminka lite extra..

  ja vet jka måste klippa mig igen, risbuske?   skönt o fint, känns det..   ne om ja ska rycka loss mikael från sitt f1 spel o köpa bh?

Av Anna Algotsson - 22 januari 2011 11:03

God morgon...

Underbara lördag, man kan sova LÄNGE o känna sig utvilad

Den nya madrassen gjorde susen känns det som (kanske inbillar mig)

sov iallafall jättebra inatt  

Vaknade vid 10, myste lite sen fick frukost!

  Nyttigt o ganska gott... blev la ngn ljus macka till de med    tralalla

vad ska man göra idag då?

jag måste kolla efter en ny stooor BH o kanske en tomt?

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards