♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 16 januari 2011

Av Anna Algotsson - 16 januari 2011 22:10

ska börja me lite mussli innan ja går till jobbat

måste ju äta frulle annars kräks jag haha

ska pröva denna

hoppas den är god.. säkert massa onödigt socker men då kanske ja blir pigg?

 

Av Anna Algotsson - 16 januari 2011 21:52

sött litet hus/ljusstakegrej

sån vill jag ha, ska nog köpa de

 

Av Anna Algotsson - 16 januari 2011 21:46

Idag blev det inte många barn gjorda.. *skojja*

jag o hunden tog en timmas halka, dvs promenix

efter det blev det bad för henne för gud va hon såg ut...

  sötboll   ja satt hemma o surade lite sen kom mikael o tvingade me mej på middag hos hans mamma o pappa.. men det va jättemysit.. hihi

vi lånade me massa beck o kollade på 2 filmer.., lovelyy

 

jag orkar inte ta bort min ansiktsmask hjääälppp

 

fattar ni hur mkt godia ja äter?

urk.. brukade ju inte äta de på vardagar men nu? varje dag ungefär hahaha

bättre o äta sushi?

Av Anna Algotsson - 16 januari 2011 13:53

haha nästan glad igen

lite iallafall

tack mina vänner ni är underbara vänner!

nu ligger ja o tar bajs-kort o försöker intala mej att ja är lite snygg o bra

behöver det för ja känner mej verkligen rutten när ja hör att ja är kass åså

    ja e gaaalet sugen på sushi idag igen? va e detta?

beroende? ohjaaaa de va ja förr men inte nu

Av Anna Algotsson - 16 januari 2011 13:33

känns som det enda som kan få mej riktigt glad igen är att lipa

ja vill inte lipa

får la göra mej söt o hitta på något kul istället

  måla naglarna, sminka mig lite extra o prata me roliga vänner..

Av Anna Algotsson - 16 januari 2011 00:02

åkte hem till mamma o chillade lite

kollade beck o badade..

      lånade med lite filmer att se i veckan.. gött

 

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards