♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg under januari 2011

Av Anna Algotsson - 29 januari 2011 15:56

Nu har vi varit på VISKO i skene..

hittade 2 par skor men ett par va okej dom andra va lite klumpiga..

det lönar sig med rea ju!

  nästan halva priset.. woopwoooop

    dåliga bilder.. kanske kan visa bättre sen :)

sköna kilklackar iallafall..,

  körde med min väst idag,, shit va tjock ja såg ut i den haha.. börjar svullna till redan ju!

 

rockigt blått smink jag hade igår.. snyggt va   

Efter allting fram o tillbaka körande å beställde vi god sushi..

  Jummijam

naw

Av Anna Algotsson - 29 januari 2011 10:52

Mina små tussar somnade i soffan igår när jag höll på..

man kan ju inte vara på varandra 24/7 för att man bor ihop

gött o kunna sitta ensam med ellehur?

 

Av Anna Algotsson - 29 januari 2011 10:43

GOD MORGON!

skömt att inte behöva gå upp tidigt tänkte ja men vovven vaknade 8 haha

bara o vänja sig för sen när man får barn lär man inte sova mkt!

micke stekte ägg som vi hade på våra mackor.. jammijummi

  Vi ska snart hämta mickes mormor o mamma o åka till

VISKO i skene!

ska bli kul, hoppas ja hittar några 36or som är snygga..

Annars idag får vi se kanske ska hem till mamma o göra en mysig grej

ni får veta sen..

xoxo

Av Anna Algotsson - 28 januari 2011 22:58

Det är sååååe börjar sy kul för min mage börjar synas lite nu..

inte så mkt men lite o höfterna+låren har fläskat på sig

byxorna sitter la som vanligt men känns tajt i magen..

man vill inte ha ngt tajt på magen.. why??

  haha ja är en tuttlisa   jag ska låta mig bli fet bara barnet mår bra. nu vet ni!

Av Anna Algotsson - 28 januari 2011 22:31

fasen va kul ja har..

sitter o festar för mej själv..

lyssnar på hardstyle o sminkar mig..

Ärligt min bebis älskar hardstyle shit vad den lever där inne hahahhaa

   

Av Anna Algotsson - 28 januari 2011 20:09

Mysiga filmer jag såg på jobbet i veckan..

   

Av Anna Algotsson - 28 januari 2011 19:30

Nu har vi varit o handlat..

lite bra o ha..

kollade även en bmw o en peugeot (hur de nu stavas)

blev kär i en bil men den va såå liten o ha nu när man väntar barn..

  fredagsgodis till älsko

  hårskit till mig   laga mat skit till oss... bla

  pasta bolognese o örtbaugetter  

Av Anna Algotsson - 28 januari 2011 16:54

Duktig jag är va..

gått hem från jobbet o fått massa gjort!

dagen gick ganska fort..

fick intala mig själv: ja är inte trött..

ungefär som stig helmer.. ja är inte rädd

  damsuga..   förbereda kvällsmat   mysa med vovven   tvätta kläder!

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards