♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg under januari 2011

Av Anna Algotsson - 19 januari 2011 19:57

Av Anna Algotsson - 19 januari 2011 19:11

Ja skulle vilja ha en vän att umgås med o kolla film med på kvällarna..

skulle va så mysit o ha en go vän att prata med osånt

sakna!

 

Av Anna Algotsson - 19 januari 2011 18:46

Hundar har värre pms än människor..

min hund e sjuk jobbig nu haha

sur o gnällig o stannar när man ska gå.. jobbigt!

    ja ser med busig ut jueee

  honungsmarinerade revben va ingen dum idé till kvällsmat...

Av Anna Algotsson - 19 januari 2011 18:12

Jag har haft en jättemysig dag..

först möte med barnmoskan sen var jag lite med alexandra på sunhouse

efter det lunchade jag o Hanna på eest..

  första gången för mig, gud så gott..

suhsi som sushi men futomakis känns fräshare!

det var så mysit o träffa min lilla hanna igen!

jag var inne på hm en snabbis o köpte mej en tisha o ett hårband

  sommrig va? kommer la växa ur den på en månad men ändå FIN   hårbandet va ju riktigt barnsligt men ja gillade de sen kostade det bara 10:-

Av Anna Algotsson - 18 januari 2011 23:18

Någon som vill ge bort lite skor?

ja vill ha dessa!

  

Av Anna Algotsson - 18 januari 2011 22:55

ne va kiligt vid datorn..

tröttnar snart.. haha

va gör ja här?

sociala förhållandet typ...

blogga måste man få göra iallafall!  

  muummmsss... kan inte ngn komma i sminka mig varje morgon?   


Av Anna Algotsson - 18 januari 2011 21:32

 

weiiii imorgon är jag ledig.. sjukt gött

ska till barnmoskan vid 10 tiden sedan till alexandra o hälsa på henne

efter det blir det lunch med hanna o plugg så hela dagen är uppbokad ändå! hade hade gärna sovit till 1 sen bara ätit lite sushi o fixat annat men men..

mysit o se vad barnmoskan ska berätta o kul o va me flickorna!

 

:D

Av Anna Algotsson - 18 januari 2011 19:16

idag var ja o myste hos pappa o mamma en stund sen handlade lite

blev nytt till sängen å lite mat..

körde o kikade in på lidl.. lite rörigt tyckte ja allt?

  fina va ) nu har vi massa fina till sängen.. love it

  gjorde egna tavlor till mina ramar haha sött va  kvällsmys minipizzor

  mammas köttfärsås, finns inget bättre varför kan man aldrig få som hennes?  

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards