♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg under januari 2011

Av Anna Algotsson - 18 januari 2011 08:29

SJUK DRÖMM?

Vilken jobbig natt..

jag somnade först efter halv 4 så nu mår ja illa av för lite sömn!

Jag drömde att jag o mikael skulle operera magen båda 2

på mig skulle dom snitta av livmodern o mikael ngt med tarmarna?

helt knäppt..

vi fick ligga i en dubbelsäng på sjukhuset ihop, de va lite mysit men vi hade jätteont..


dom hade råkat ta ut mitt barn under min operation o mikael´hade dom TÖMT på allt som fanns ungefär så han såg ut som ett skelett runt magen!

vi var jätte ledssna minns ja sen ringde alarmet..

 

   

Av Anna Algotsson - 17 januari 2011 22:46

Mister du pengar, förlorar du inget.
Mister du vänner, förlorar du något.
Mister du kärlek, förlorar du mycket.
Mister du hoppet, förlorar du allt!

helt santjulia  

Av Anna Algotsson - 17 januari 2011 20:30

ne nu blir det samma som igår

 

o lite mys på soffkanten

Av Anna Algotsson - 17 januari 2011 20:09

   

Jag får bara liiittteee ångest när alla skriver att dom ska träna till i sommar

om några v ska ja börja på allvar

träning inför beachen osv..

jag kommer vara störst i borås haha

men det är ju värt det om man får en liten bebis i slutsommarN såklart!

ja äter kanske inte mer än vanligt men känner mej svullen o sugen helatin

spyr emellanåt vilket inte är så trevligt

utan mat=ingeeeen energi

måste ju fixa detdär me körkortet innan ja blir helt orkeslös o glömmer allt!

Hur stor ja än blir ska jag ju träna tillbaka min kropp såklart  

Av Anna Algotsson - 17 januari 2011 20:03

Nu börjar det

där fick man för att man sa att man inte var trött o seg..

de började vidrigast idag kan ja säga..

gick o va trött så ja spydde (på riktigt)

blää först jobbade jag, sen gick ja ner till skolan o gjorde ett pärm-prov

handlade, gjorde mat

SOMNADE

  orkade inte ens laga mat   fick bli pasta med carbonara-sås..

cindy va me trrött sen så skönt va vi myste ihop oss i sängen

 

Av Anna Algotsson - 17 januari 2011 07:57

de tar emot..

ja vill inte, vill tillbaka till sängen men nu mååste ja gå..

hihi

 

Av Anna Algotsson - 17 januari 2011 07:17

Fy vilken hemsk morgon..

känns som man precis somnat till när man skulle upp

ja ooorrrkkkkaaarrr inte!

Vaknade o hade vääärldens hemskaske stickande känsla i magen!

kunde typ inte röra mig..  

tvungen o fixa lite frulle innan ja gick me.. blä o äöta så tidigt

  okej denna frullen får en 5a av 10 möjliga, lite fööör söt!

  trötta ligan eller:D

Av Anna Algotsson - 16 januari 2011 22:10

ska börja me lite mussli innan ja går till jobbat

måste ju äta frulle annars kräks jag haha

ska pröva denna

hoppas den är god.. säkert massa onödigt socker men då kanske ja blir pigg?

 

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards