♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg under januari 2011

Av Anna Algotsson - 30 januari 2011 15:45

haha undra hur läe min mage håller formen

den är ofta svullen ner till men annars detsamma!

  ja var ute o sprang i underställ.. kalllllttttt!  

Av Anna Algotsson - 30 januari 2011 15:39

vad bra vi är..

ja o cindy tvättade mickes jobb-kläder o rensade sockar osånt

  efter det fick ja för mig att vi skulle gå o överraska mikael på jobbet

vi gick o gick o sprang o gick o när vi var framme fick vi inte tag på honom

han var upptagen, lämnade massa medelanden o väntade i 20 min

"ringde du" fick ja bara sen..

eh, ja typ 100 ggr de borde ju stått på hans tele?

aha ja pratade me min chef, haha hans chef var ju där ofta han ringde..

LJUGARN

    vi blev så frusna av att stå still de känns inte bra..

är as kall fortfarande fast vi typ gick en omväg så de blev en mil!

buhuuuuu

Av Anna Algotsson - 30 januari 2011 10:18

Vilken söndagsmorgon..

Lite solsken är det ute wohooo  

Tror bestämt att jag o min hund får gå ut o gå en sväng!

Inatt när man sov som bäst ringde mitt x o ville att jag skulle komma på efterfest.. han tyckte jag blivit pensionär som sov vid 3 tiden? aja!

sov iallafall tills halv 10 sen skulle gubben åka o jobba extra, som vanligt!

stackarn jobbar o sliter jämt tycker jag.. men han är duktig  

  till söndagsfrulle fick det bli köttbullar haha mitt bröd va gammalt, crap..

  fick låna böcker av mamma igår o så hade hon ragit fram våra gammla barnkläder, hur söt är inte hon då?

mamma vill bli mormor wohoooo

 

Av Anna Algotsson - 29 januari 2011 23:41

Lilla Du Därinne - av Lycke

Lilla du därinne

Jag undrar så vem du är

Att jag vet så lite om dig fast du redan är här!

Är det dina tår jag känner?

Ditt hjärta jag hör slå?


Är det sant att du har ögon och naglar och en mage att pussa på?

Jag vet så lite om dig fast du redan är här.

Men jag älskar dig som tokig Vem du än är!


söt dikt va!?

Av Anna Algotsson - 29 januari 2011 23:31

Nu har vi sett wall-street

fattade la inte den riktigt men ,men

nu ska de sovas... natti!

 

Av Anna Algotsson - 29 januari 2011 19:15

4 Ägg.
6dl lättmjölk eller Minimjölk.
2 dl Fiberberikade Haregryn.
2 dl Grahamsmjöl.
En nypa salt.


ett recept ja hittade... ska pröva det nu!

Lite nyttigare än vanliga pankakor antar jag!

Av Anna Algotsson - 29 januari 2011 16:21

Jag fick frågan efter recept på den "chipslådan"

 

Jag tog ca 3dl grädde, en halv burk majonäs o mer än halva mangochutneyn

ta ganska mkt chips o ngn god ost att strö på!

 

Av Anna Algotsson - 29 januari 2011 16:04

var inte denna klockan snygg?

stilren att ha runt handleden i vår/sommar?

 

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards