♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg under augusti 2011

Av Anna Algotsson - 9 augusti 2011 11:07

god förmiddag mina vänner.. Vi kom in halv 7 o fick byta om, dropp mm för operation men det kom in ett stackars mer akutfall o fick gå före.. Nu ska vi vänta tills i em, hungrig o nervös är man men dropp får vara min lunch idag 

 
Av Anna Algotsson - 9 augusti 2011 00:22

Fixat!

nu har vi fixat endel av våra kläder iallafall..

börjar få ordning på lite

jag vill dock inte se mina små xs kläder o 25 jeans ÄN haha

det är iordning för bebis att bo här med oss..

vi har väl allt utom skötbädd men de fixas lätt sen om allt går bra!

Vi har lämnat cindy till mikaels mormor

enda gången det faktiskt var JÄTTE jobbigt att lämna henne

kändes som man sa hejdå för alltid?

skummt...


Vi har varit ute o gått en promenix med Milton o myst lite framför tv:n

   Nu har jag duschat orddentligt inför operationen o måste även duscha imorn innan vi åker med.. lite jobbigt men men!

Jag börjar bli lite nervös, alt kan hända o vi hoppas på det bästa

Älskar er mina vänner tack för alla fina ord!

 

Av Anna Algotsson - 8 augusti 2011 16:50

   Vi hämtade lite spiceNrice påvägen hem men de va inte speciellt gott faktiskt!

  Jag fick min badräkt jag beställt för ett tag sen, får se om man kan ha den sen, tycker den är jättefin o rätt bra om man får ärret högt upp och så :D vill ju bada med lilla bebisen sen när jag läkt :D

sen

Av Anna Algotsson - 8 augusti 2011 16:47

Jag åkte hem till mamma o de en stund sen kom mikael o hämtade mej så vi kunde fixa en bilbarnstol...

det blev en brio-Klick

skitbra o fin tyckte vi!

Köpte även en liten mjukisfilt som bebis kan ha vart vi än är..

Visst är den sööööt!   

Av Anna Algotsson - 8 augusti 2011 16:43

Skönt att bli ompysslad 20 min..

Jag var nere i stan o fixade mina bryn!

tycker det är så gött, snyggt o samtidigt rätt billigt 120 spänn tar hon som jag går hos för noppring o färg..

   Före..   Efter..

   Här sitter man :)

Slottsalongen gör jag det på..

Av Anna Algotsson - 8 augusti 2011 16:38

Hey yo

Vaknade ju inte av världens härligaste syn som ni såg

Mikael gick upp vid halv 7 o ja passade på att pinka då med men cindy var kvar i sängen.. 

gissa vem som pinkade ner hela min sida av sänge.. JO våran lilla vovva...

 

Av Anna Algotsson - 8 augusti 2011 07:00

exakt vad jag ville vakna till 

 

bio

Av Anna Algotsson - 7 augusti 2011 20:02

Vart på bio

Jag o Mikael var på Barnbio idag..

mysit men det var inte alls kul att det var små barn som drog o greja i mitt hår..

inget nämnt inget glömt men deras morsa hade it barn ngen respekt

kanske räcker med ett barn om man inte kan hålla koll på fler?

 

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards