♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 15 augusti 2011

Av Anna Algotsson - 15 augusti 2011 23:14

Blir det någon sensommar?

Vad tror ni?

Jag börjar bli tveksam..

Det är skönt att vi slapp köpa en dyr AC hit upp o att solen går ner tidigt men lite sol kunde jag vällan fått nu när jag inte är gravid mer?

lär ju inte sola solarie på ett tag med tanke på alla hormonerna och mitt ärr som ska läka fint! 

 

 Väderkanalen.se brukar stämma bra! 

passa på att hitta på ngt mys på lördag vet ja..

Av Anna Algotsson - 15 augusti 2011 22:32

Åhhh inatt gick allt så bra

låt killen äta när han piper bara så är han lugn o somnar om med en gång

han får äta precis när han vill tyckte barnmoskan idag :)

de kör vi på.. brukar bli med 3-4h mellanrum men ibland kan det gå en timma så vill han ha lite till :)

Det är BARA mysit nu i början men blir säkert tuffare sen!

   Nöjd kille fick åka med på ärende hos försäkringskassan så vi kan vara hemma med honom o få betalt för det, även om man får så sjukt lite...

Tycker det ska vara 100% av ens lön när man är hemma med barnet första halvåret, dom måste la få lära känna sin mamma o pappa?

     Kan inte låta bli o visa alla fina bilder min lillasyster tog på honom idag 

han är la för go haha

   fick lite frågor på hur magen känns efter såhär..

den är/var lite svullen första dagarna men börjar bli platt igen redan..

HOPPAS jag har bra läk-Kött för imorn ryker plåstret, nervöst!

   Unnade oss lite god mat och en avslappnande mask medan lillena sov ensam i sin säng... HUR gott? MUMS!   Cindy o lilleman går bra ihop men hon är såååå jobbig, man får bryt på henne för hon är så sotis o lyssnar inte alls när man säger till henne

"låt han va nu" låter det 30 ggr/dag ungefär.. suck

tur att man kan stänga av med bebisgrinden ibland iaf!

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards