♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 1 augusti 2011

Av Anna Algotsson - 1 augusti 2011 23:15

Hoppas du orkar med mej 4 alltid

värsta tiden är snart över

dessa hormoner ;)

 

Av Anna Algotsson - 1 augusti 2011 23:08

Stackars

Jag kan verkligen inte fösrtå dom som går o föder 10 barn sträck!

Jag får ju panik av att ha en liten gosis på G...

Det är mysit åså men så jobbigt

Pinka varje timma, värkar som inte finna av denna värd

oroheten att bebisen bara ska (helt plötsligt) vara död..

Finns så mkt!

Tråkigast av allt är nog att klä sig som gravid, BOOORING!

Allt kommer vara värt när man väl får sin lilla bebis men FY detta är jobbigt

bara så ni vet ;) 


Som igår på bion satt jag o kallsvettades o var gööör pinkenödig o var rädd att vattnet skulle gå för de kändes så skummt i magen...

finns inte så mkt som är kul/ lätt nu sista månaden   man får försöka vara så söt de går men urk för att kolla sig i spegeln NU :D


Av Anna Algotsson - 1 augusti 2011 23:05


Vad ska jag göra imorn?

ta de lugnt,sola o dra in mot staden? sounds goood

vi blev bjudna på grillfest eller trädgårdsfest imorn men vet inte OM jag vill..

Har inget att ta på mej

vill inte vara tråkig o gå efter en havtimma för att jag har ont!

TÄNK OM VATTNET GÅR, Piiinsamt ;)

Jag är lite smått trött på att träffa massa fulla människor när ja vart nykter i 9 månader med måste jag erkänna....


Av Anna Algotsson - 1 augusti 2011 22:47

Kvällen e här

Hoppas alla haft en treeeevlig dag

själv började jag med o sura liteDet var jätteskönt i solen men jag ville ju iväg o hitta på ngt

tillslut kom jag utanför sandhult haha survresanna

Jag o Mikael käkade SEN lunch på Böfhuset sen drog vi till chilli i knalleland för att se om dom monterat upp ett bord vi ville köpa till köket..Det hade dom, fast till 4, vi vill ju ha till 6Det var 3 veckors leveranstid på skiten så vi åkte ner sista minuten innan 6 o hämtade det i göteborg..

mikael har monretat i timmar nu shit var jobbigt stackarN..

fint blir det iallafall o stabilt.. 5 tusen kostade det, bra pris



Vi Åkte förbi ett par o köpte en babysitter med när vi ändå var ute o brände stålar..

Denna babysittern har ljud o gungfunktion..

   Här ska bebis få gunga medans mamma tränar upp sin slappa mage i hemmet haha :)

Det är EN VECKA kvar nu..

mår bra vill OM han ligger kvar i säta o mår bra såklart!

 








Av Anna Algotsson - 1 augusti 2011 13:13

Hej Augusti

Ny månad

NY vecka

Nya tag!

Skulle vart nere o träffat Andrea nu men så blev inte fallet

Har vart ute me cindy i trädgården i solen en stund

skönt men svettigt måste jag säga...

Hon är sveriges kaxigaste hund!

lite skitso nästan...



Bilder ifrån augusti förra året:


               

Lite annat då va :D

nu sitter man här med tjock mage och ska snart bli mamma

Har inte druckit eller rökt på 9 månader o har haft kul för det ;)

Lite annat

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards