♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 29 augusti 2011

Av Anna Algotsson - 29 augusti 2011 19:59

var lite i knalle o shoppade idag..

här är även endel till av det ja köpte på nelly

   smart nessesär   ny bikini..   fin fruktskål   en termomugg   mins älsk efter en shoppingrunda..   en ny hårfärg.. japp mitt e gult!   en ny spegel :)  

Av Anna Algotsson - 29 augusti 2011 10:06

Hello

Jag tror jag måste rätta mina sovtider efter min bebis

gå o lägga mej tidigare

han sover ju sjukt bra men han sover medan vi kollar tv så på morgonen när man själv vill sova lite mer än han jätte pigg

han ligger o låter, lite pipigt så man ligger o oroar sig men igentligen är han ju bara pigg o vill gå upp haha

    igår flötade vi till det med pizza o godis, dock enda målen vi åt också!

jag var hos mamma o gick ngn  timmas promenad i regnet med..

gött med lite musik i öronen o frisk luft när man e grinig

hämtade även ett paket från nelly med endel godingar i

här e lite av de:

        

kan visa mer sen men tanken var att ha endel på vår semster i vinter

  

beställde likadana skor som love har

vi ska vara likadana i höst/vinter haha sweet

nu ligger han i babygymmet o busar o ja sitter jämte med min minidator

mikael o cindy ligger i sängen o sover

han var uppe innan vid 6-7 o lämnade bilen hans på lite "service"

nu har vi en lånebil i 2 dagar NYA Audi A1:an

ska bli skojj o se


Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards