♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 13 augusti 2011

Av Anna Algotsson - 13 augusti 2011 19:42

Bortskämd..

Love är en liten bortskämd buse

vi hade inte mkt små kläder så vi fick köpa lite 50 kläder

detta fick han idag:

Hm hade 10% just idag med.. wohoo

   Även denna Natten var han helt underbar o vaknade en gång o var jättehungrig.. han blev arg på sin napp att det inte kom något o så fort han fick lite mat så blev han gööör lugn o somnade om igen...

själv sov jag piss, ngn timme bara för mamma var ute på vift inatt stackarn!


Vi hade ju besök hos barnmoskan vid kvart i 9.. tidigt! blähh

allt såg bra ut men hon såg att jag inte mådde så bra men det har ju inget med våran fina son att göra det är andra saker som spökar och så hormoner på det!

   jag han med min gunga o premiärtur i min fina vagn :)   vagnen var jättego att köra, lätt o smidig o love log o kollade nästan helatiden!

Myspojken 

Vi La oss o vilade i sängen i några timmar bara jag o han men låg mest o kollade på varandra faktiskt, såå yberag harmysit!

Idag lät han inte en gång när ja grejade med honom knappt 

Han är väldigt  lugn o harmonisk än så länge, o det är väldigt tur för jag är superkänslig o hade nog blivit ledsen om han var ledsen hihi



Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards