♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 14 augusti 2011

Av Anna Algotsson - 14 augusti 2011 19:58

Hej Finisar

Våran lilla älskling hade en bra natt

bara jag som är orolig hela tiden

kollar han so fort han piper till o vill helst hålla i honom i sömnen haha

Köpte upp en vattenkokare till övervåningen så man slipper gå ner på natten..

hoppas det känns bättre! vart ju helt slut i morse o kände för att  mig med Love i ett litet rum mitt ute i ingenstans...  

     Mikael har det bra för han har sååå lätt att somna o sova djupt men han vaknar om jag ber honom o hjälper till jättebra!!!

Jag är fortfarande ganska deppig o känner att man kanske skulle velat ha det lugnare hemma men det är säkert för att jag sovit lite ett par dagar nu..

Jag skulle hämtat ut medicin men dom hade såklart inte den hemma på apoteket så den får hämtas imorn , irriterande!


Nu har jag spelat bingolotto, utan vinst förståss o ätit massa gott..

Vi ska nog slänga på solsidan som vi köpte idag, första säsongen, sjukt bra!

     Vi åkte förbi mamma o pappa innan o dom såg ut att må bra, blir så glad av att se dom varje gång o man ser att dom älskar love lika mycket som jag gör  

Idag fick han pröva på att bada, sen mysa i gungan, redig pajk!

     Ne annars har vi inte gjort så mkt man bara njuter av att kolla på sin fina son o vill inte släppa honom ur sikte haha

alla som är försäldrar fattar vad jag menar 

man hade ingen aning att man kunde bli såhär överbeskyddande o nojig faktiskt

 

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards