♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 26 augusti 2011

Av Anna Algotsson - 26 augusti 2011 19:45

mysdag idag..

vaknade skitsur men de gick över

vi drog o käkade på jensens ja micke o love

       love har stensovit heeela dagen!

efter maten gick vi in på gina o ja hittade 2 fina saker

en tisha med Love på o en gosetröja

   ja, jag ska fixa utväxten ;)   sååå fin tröja, den kostade 499:- på gina o hade en maska åt hel*ettte så mamma fick laga den

fanns bara 2 till kvar så orkade inte åka tillbaks när jag såg det ;)

   vi var rediga o lämnade lova hos mamma en timma för att gå våran 5 km runda!

nu blire slappa o godis o gottgott framför tv:n :)

Av Anna Algotsson - 26 augusti 2011 11:39

tja

har ni sovit gott?

bättre än mig HOPPAS jag

fy vilken natt

sov ngn timme bara

Cindy (våran hund höll på som fan)

hon skulle ligga på mig, o smyga fram till Love helatiden

sen var det döö varmt o när alla väl lugnat ner sig var det för ljust

älskar att bo här, NOOOOT!

det är ganska tufft att ta hand om en bebis på nätterna själv även om det bara handlar om var 3e-4e timma att vakna så har jag så svårt att somna om efter det!

as jobbigt att sova dåligt ju, aptitet försämmras o man blir sur... 

får la tacka att jag kan dra in magen o se lika liten ut som förr iaf ;)

   nakenchock? äh bikini is the same :)

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards