♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 12 augusti 2011

Av Anna Algotsson - 12 augusti 2011 20:49

Halloj..

Hoppas alla mår bra

jag mår sådär idag

sov med bebis i famnen halva natten men han sov iaf

har varit ganska ledsen o känslig såhär 3e dagen...

Vi var hemma halva dagen sen åkte o handlade lite (till prinsen)

Love fick ett fint paket på posten av caro TACK GUMMAN!

   Han fick även 3 bodys av mormor... (min mormor)

   Jag älskar dej Love, ska göra allt för dig!

Nu ska ni få se hans ögon haha så små söta va :)

   Mamma, vi äger!     Världens goaste prins..    

Man bara väntar på att det ska braka loss, på den dagen han ska skriva hela dagen haha


Jag bryr mig inte om han skriker tycker det är bra att han får låta lite men det känns som att han inte får skrika för sin pappa haha

Han fick ett babygym o badkar osånt

 

mumin såklart för han är ju halvfinne haha

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards