♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 27 augusti 2011

Av Anna Algotsson - 27 augusti 2011 16:55

Johoooo

Idag har jag haft värsta morgonen på LÄNGE

bråk o tjaffs fast det har ju ingen med o göra igentligen men ja bryr mig inte..

kan lika gärna skriva det...

Jag drog iallafall ut på lite saker o sista var knalleland..

köpte mej lite snygga underkläder

det gör mej glad!

vad gör er glada när ni är ledsna?

nu får jag hjälp med min vidriga svarta utväxt med för såhär kan ja inte se ut  

 

Av Anna Algotsson - 27 augusti 2011 16:34

Johoooo

Idag har jag haft värsta morgonen på LÄNGE

bråk o tjaffs fast det har ju ingen med o göra igentligen men ja bryr mig inte..

kan lika gärna skriva det...

Jag drog iallafall ut på lite saker o sista var knalleland..

köpte mej lite snygga underkläder

det gör mej glad!

vad gör er glada när ni är ledsna?

nu får jag hjälp med min vidriga svarta utväxt med för såhär kan ja inte se ut  

 

Av Anna Algotsson - 27 augusti 2011 10:28

varmt, ljust o högljutt.. Hur ska jag kunna sova då? Jag som vaknar av att ngn nyser typ? Det e de värsta med att bo såhär! Sömnen är kass o leder till dåligt humör sen älskar Mikael när ja e sur o ska alltid retas! :(

 

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards