♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 5 augusti 2011

Av Anna Algotsson - 5 augusti 2011 23:40

Nervöst!

jag sitter o väntar på att alexandra ska skriva att allt gått bra 

men ja får inget svar

ja blir nervöööös.... haha

de har säkert kommit en bebis men ändå!

   

Av Anna Algotsson - 5 augusti 2011 20:47


men..

Någon som haft kul idag eller?

inte jag heller..

började dagen med att damma o tvätta!

Var ju tvungen att åka o ta prover på sjukan inför operationen på tisdag med men micke hade tagit min bil så fick låna hans mammas.. osmidigt värre

min har fri parkering o ja hade inga mynt, tack för den typ?!

När proverna var klara åkte jag o tog en promenad med lilla elvis

   Det var dagens höjdpunkt tyckte han..

jag åkte förbi hos min farmor o blev kvar där i ngn timma

shit va mkt kort hon visade, från när hon var ung åså.. gulligt!

När ja väl kom hem fick ja tvätta lite till o fick världens jobbigaste mensvärk :/

ja la mej för att försöka vila bort det men micke kom o retades 

Hatar att killar inte ens kan försöka förstå?

det gör jätteont o en värk känns som att bränna tusen kalorier i ett träningspass

man blir ju helt pajj!

Jag låg o var hungrig men ingen mat fick man så ja gick ner o lagade spagetti o köttbullar, världens tråkigaste fredagsmysmat


Depp,trött o orolig är jag nu....  


Av Anna Algotsson - 5 augusti 2011 11:51

Hittade saker att köpa i morse med...

beställde en vit/blå klocka o ett kameraställ

   

yes

Av Anna Algotsson - 5 augusti 2011 11:17

mina vänner..

hoppas ni sov länge o skönt

själv vaknade man vid 6-7 när micke stack till jobbet!

låg o kollade skit folk sålde på nätet i 2h sen somnade om..

nu har jag o cindy gått en bajsrunda i ösregn så nu ska ja ÄTA god frulle :)


måste iväg o ta prover inför operationen

tvätta

ladda kameran

Ngt man behöver ha med sig till BB tro?


vet ni ngt kul?

min vän alexandra är gravid i v 41-42 nu

dom skulle in till förlossningen på morgonen idag men jag fick ett tidigt sms av henne att det startat nu o att hon var 3  minuter mellan värkarna *gråter*

Jag är sååå lycklig för din skull gumman, HIOPPAS du får se H*n idag!

 


Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards