♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 25 augusti 2011

Av Anna Algotsson - 25 augusti 2011 23:45

Kärlek till DIG Mikael

Jag Älskar Dig

Nu är Love i centrum helatiden men du vet att jag aldrig skulle kunnat få just honom utan dig 

 

 faith makes things possible not easy, remember that hun   

Av Anna Algotsson - 25 augusti 2011 23:44

Finns det något enklare att kliva i än ett par gummistövlar?

sjukt gött! :)

inte as snyggt men ska man bara ut me vovvarna så

 

Av Anna Algotsson - 25 augusti 2011 23:41

jag har en tattoo som inte många vet om

svenriges fulaste lyckades jag få med..

jag gjorde den i bulgarien när jag var där "ung o galen"

jag ville inte ens haft den men så blev det haha

ngn som har ett tips på att göra ngt över den eller ta bort den helt?

   btw sålt smöret o tappat pengarna?

såhär glad var jag när jag skulle till stan :)

 

Av Anna Algotsson - 25 augusti 2011 23:38

Wohooo

idag var vi hurtiga

vi åkte in till stan med Love o vagnen o tog en promenix...

   Det känns i ryggen o magen när man går men det får funka för jag kan inte sitta still hela dagarna gud vad tråkigt!

Av Anna Algotsson - 25 augusti 2011 20:04

LOVE

våran prins var hos barnmoskan idag

han väger nu 3110 gram o är över 50 cm lång 

vilken tur att han växer..

han blir bättre o bättre för varje dag nu o sover verkligen stenhårrt mellan oss i sängen.. sjukt mysit!

han vaknar var 3-4e timma o då är det antingen MAAAAAT eller full blöja

det är rätt skönt att han bara bajsar 1 ggr/dag än så länge med... 

Vi ska skicka in hans papper så han får ett namn o ett efternamn

vi tar ju mitt efternamn o love som förnamn men vi funderar på mellannamn?

ngt tips?

yes

Av Anna Algotsson - 25 augusti 2011 19:54

   wohooo nu kommer ja i mina träningskläder igen..lite kvar att ta bort bara ;)

enda undanflykten nu är att jag inte får träna... tills dess ska jag äta nyttigare på vardagarna o frossa på helgerna... vi har varit duktiga hela veckan tycker jag.. tonfiskwraps 2 dagar o tortilla med lax en dag till middag, det är ju rätt nyttigt! 

Under graviditeten var det godis var o varannan kväll o tänderna mår inte speciellt bra efter det...  Annars nu snart blir det nog promenix med min familj..

eller iafja micke o Love, han är såå seg bara vi skulle ju in till stan o gå för här finns mest skogsrundor som inte är belysta men nu är det redan mörkt?

bläh på dej min sega pojke, när det gäller jobbet hoppar du minsann i brallorna o springer iväg! 

   

Laddar ner en film medans vi är iväg, hoppas den kommer ner...

sött o kolla barnfilmer när man är en familj haha :)

Av Anna Algotsson - 25 augusti 2011 14:32

nu har jag varit o pratar med en psykolog.. De var trevligt att prata ut lite med någon man inte känner o som inte känner dom man pratar om! Bättre så tycker ja om de känns tungt.. 

 

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards