♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av Anna Algotsson - 19 augusti 2011 21:20

Idag har vi varit iväg på både BB o BVC med lilleman

han kollade sin hörsel o vikt..

Allt såg bra ut, puhuuu..

han är närmre 50 cm nu o väger nästintill 3000 g 

Måste dom växa så fort?

Vi handlade idag igen sen hem o myste till lite film..

 

helt okej film men hur slutade den då?

fattade nada men men..

sen såg vi en film som hette HOW DO YOU KNOW O åt god mat

jag gjorde lite tunnbrödsrullar

simpelt o görgott:

Fullkornsbröd,tonfiskburkar,lätt cremefraige,sallad o paprika

blanda tonfisken med cremefraige+rödlök o lägg sen i med paprika o sallad

   Mumsigt värre...

Love har varot sååå himla lugn idag, han sover så mkt att man blir orolig


det e klart det är skönt med egentid,  men man blir orolig hihi 

     Jag o mikael la honom i vagnen o gick på en mysig promenaddet regnade ingenting när vi var ute.. tur har man ibland :)  nu sitter ja här o dricker bebismat o väntar på att micke ska komma upp från "gymmet" i källaren



Av Anna Algotsson - 19 augusti 2011 21:14

Ett par slingor rikare..

Var dax att göra ngt åt utväxten..

färgade dock utan tillgång till spegel så blev bara några där uppe:

   Denna var inge rolig.. hade en färg sen vi var i ullared så körde på de..

   Klippte även mikael o snart ska jag eller han toppa mig..

orkar inte dra till frissan nu då klipper dom nog page, nejtack inte nu!

Av Anna Algotsson - 19 augusti 2011 21:12

Ey, ni som har barn, vilka blöjor föredrar ni?

Man hör mkt olika men jag tror inte blöjor läcker direkt?

är det inte att bebisarna kissar när de ligger på sidan?

Love kissade utanför ett par gånger o vi har prövat dessa:

 

Gillar båda men ska nog köra pampers.. dom är tunnare o verkar goare för Love 

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards