♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 16 augusti 2011

Av Anna Algotsson - 16 augusti 2011 23:54

Drömmar..

usch vad man drömmer mkt när man inte sover ordentligt...

jag drömde knasiga saker helatiden i morse!

jag skulle ut med tjejerna o ta ett glas vin i stan o micke skulle vara hemma

sen kommer ngn o säger att mikael är på krogen jämte..

FAN LOVE DÅH!, tänkte jag...

Jag började gå hem i snön o väl hemma hade insåg jag att jag tappat nyckeln i snön någonstans... igentligen var det säkert jag som letade efter loves napp i sömnen haha snacka om att man tänker för mkt på sin bebis  

Av Anna Algotsson - 16 augusti 2011 23:23

Idag fyller Love en vecka :)

Han har växt 2 cm o är nu 49 cm lång o väger över 2900 gram..

redig pojke som växer o blir större (fast jag gärna haft honom såhär ett tag)

Love åt, sov, åt sov, låg o kikade lite sen sov igen, han är för go  

Fortsätt så!

Han äter ju  en ersättning för dom som inte vill/kan amma

Det känns väldigt bra och simpelt, då vet jag exakt hur mkt han får i sig/dag

Han får samma ämnen helatiden och dricker även ur en flaska som ska vara bra..

Vi fick den ifrån mässan gratis o han tycker om den som tur är, den ska hindra bebisarna från att få i sig för mkt luft som kan leda till kolik om dom inte rapar o fiser ut luften... 

Bara ett litet tips kanske för våran bebis mage funkar bra såhär i början ÄN så länge o hoppas att det fortsätter såhär...


Idag har jag varit mycket hos mamma o pappa

dom grejade i trädgården o love sov mest skönt o prata ut med sina försäldrar ibland ellehur?


Mamma är så duktig o har bestämt sig för att sluta röka..

7e dagen idag, grattis mamma, fortsätt så!

Pappa rensade garaget o fick ut endel gammal "skit"

tyckte han var värd något så jag o elin stack till knalleland o köpte en piké till honom, varsogod pappi äntligen fick DU ngt 

   Det var trevligt syster att komma på lite andra tankar, har mycket sånna just nu  

Annars har det inte hänt för mkt det är full rulle helatiden att vara mamma måste jag säga men det är ju för någon man älskar mest i världen så då är det OK!


Alla vill träffa lilla Love, lugn bara lugn en dag i taget 

ni ska få se honom allihop!

Nu sitter jag här o skriver o tycker synd om mikael som ska jobba på sin semester, han får inte vara hemma o vara ledig med oss.. idiotjobb! ;)

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards