♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 24 augusti 2011

Av Anna Algotsson - 24 augusti 2011 22:15

Snygga skor jag ska köpa:

   tänkte även tipsa er om att köpa det bästa pudret på nätet istället för i butik o spara upp till 200 kr.. ID såklart.. LÖVE it!

 

denna färgen använder jag 

Av Anna Algotsson - 24 augusti 2011 22:01

 

Beröm dig själv

Man får inte glömma av alla små-saker man gör på dagarna som gör en duktig

vissa dagar känner man att man inte gjort någonting, fast man kanske har det

som idag:


  • Tvättat 4 maskiner tvätt o hängt den   
  • Gjort iordning goda sallader till mig o mikael
  • matat o gett kärlek till min son, samt en hel del blöjbyte
  • Fixat iordning i köket (disk osånt)
  • Damsugit lite o fixat toaletten
  • rensat lite kläder
  • Gått en skön promenix med cindy (fast ja knappt orkade)
  • Handlat
  • Kollat in fina saker på nätet UTAN att köpa ngt dyrt  
Av Anna Algotsson - 24 augusti 2011 20:11

Vilken är er favorit i hollywoodfruar?

min är klart Maria Montazami hon är skön

lite småseg men skön :)


http://blogg.amelia.se/maria-montazami/  <----- hennes blogg  

Av Anna Algotsson - 24 augusti 2011 18:49

Ne hur ska man få ro att koppla av..

man borde ju lägga sig en stund på dagen har jag hört?

jag kan inte komma till ro!

Det löser la sig sen antar jag...

vill känna mej lite roligare känner jag, är mest sur o tänker på att sova nu!

   Love sover nu o har gjort de ett par timmar så borde passat på.. dumma mej!

Av Anna Algotsson - 24 augusti 2011 18:17

Trött trött trött

thats me today...

sov sådär inatt måste jag säga!

Vi var inne i handlade annars har vi inte gjort mkt

kollade lite nya fina bilar med :)

   bebis äter själv när mamma kollar sina gammla kläder haha

får på mej det mesta, några jeans sitter för tajt men det är röven som ska bort haha

vill börja träna NUUU så man tajtar till sig lite    vi åt världens godaste kycklingkebab sallad.. made by uss...löksb

lätt o hyffsat nyttigt.. körde fullkornsvitlöksbröd till

ni måste testa det, så mumsigt!

önskar mej en timmas promenix nu men vädret? suger..

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards