♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg under augusti 2011

Av Anna Algotsson - 6 augusti 2011 20:34

Skönt..

väldigt gött att komma ifrån sandhult lite

vi åkte o köpte biljetter till bio IMORGON!

ska bli mysit som fasen att göra ngt...

vi handlade o hälsade på min mamma

nu gör mikael mat, vi ska fira hans pappa på 49 årsdagen

     

Av Anna Algotsson - 6 augusti 2011 15:57

Ne nu är jag rastlös o trött

de känns verkligen somisdag  att jag ska få ut en fot mellan benen när han håller på där inne nu..

ganska jobbigt måste jag säga!

Älskade bebis, på tisdag kanske vi syns om du bara lugnar ner dig!

Magen är riktigt orolig idag ett tag kändes det som att han höll på att strypas men han hickade nog bara länge hihi 

   

Av Anna Algotsson - 6 augusti 2011 15:46

tvättkurs för killar sökes...

Jag är så less på all denna tvätt

tråkigt o jobbigt!

Jag tvättade inprincip alla kläder INNAN vi flyttade

NU måste jag tvätta OM ALLA kläder för dom legat i källaren o luktar skit

jätte kul med dubbel arbete...

vore kul o bara tvätta sina egna o se vad karn sa men då tvättar la hans mamma hans kläder så vad äre för mening.. BLÄH!

 

Av Anna Algotsson - 6 augusti 2011 14:51

 

Lite tråkigt väder just nu tycker jag!

Brukar kolla Väderkanalen.se det stämmer oftast ganska bra!

Av Anna Algotsson - 6 augusti 2011 14:35


Elliot Hagström Pakarinen var hela 54cm lång 4340gram

Duktiga Alexandra!!!  

Av Anna Algotsson - 6 augusti 2011 14:25

hej alla söta fina lugna hetsiga osv..

Vilken jobbig natt jag haft va?

bebisen i magen är helt kaooos han rör sig så himla mkt

älskar att veta att han lever men det är sjukt jobbigt att inte få sova

fick värkar på morgonen från 8-12 mitt i de började cindy gnälla o ville ut

inte kunde micke ta ut henne utan de va ja tvungen att göra

värkarna kändes uppifrån o ner mega mycket...

tycker inte det är ngn idé att ringa upp eftersom det bara är 3 dagar kvar

går vattnet åker jag, inte annars haha 


jag la mej igen o förväntade mej lite frukost men kvart i ett gav ja upp o gjorde mina äckliga mackor själv.. ;/

nu sitter jag o väntar på min maskin tvätt o pillar bort mina fina naglar

man får inte ha naglack o lösnaglar på sjukhuset när man ska opereras...

   Inget smink, smycken nagelack såklart

så nu börjar ja skrubba bort allting redan haha


Av Anna Algotsson - 5 augusti 2011 23:40

Nervöst!

jag sitter o väntar på att alexandra ska skriva att allt gått bra 

men ja får inget svar

ja blir nervöööös.... haha

de har säkert kommit en bebis men ändå!

   

Av Anna Algotsson - 5 augusti 2011 20:47


men..

Någon som haft kul idag eller?

inte jag heller..

började dagen med att damma o tvätta!

Var ju tvungen att åka o ta prover på sjukan inför operationen på tisdag med men micke hade tagit min bil så fick låna hans mammas.. osmidigt värre

min har fri parkering o ja hade inga mynt, tack för den typ?!

När proverna var klara åkte jag o tog en promenad med lilla elvis

   Det var dagens höjdpunkt tyckte han..

jag åkte förbi hos min farmor o blev kvar där i ngn timma

shit va mkt kort hon visade, från när hon var ung åså.. gulligt!

När ja väl kom hem fick ja tvätta lite till o fick världens jobbigaste mensvärk :/

ja la mej för att försöka vila bort det men micke kom o retades 

Hatar att killar inte ens kan försöka förstå?

det gör jätteont o en värk känns som att bränna tusen kalorier i ett träningspass

man blir ju helt pajj!

Jag låg o var hungrig men ingen mat fick man så ja gick ner o lagade spagetti o köttbullar, världens tråkigaste fredagsmysmat


Depp,trött o orolig är jag nu....  


Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards