♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg under augusti 2011

mys

Av Anna Algotsson - 23 augusti 2011 21:59

mysig dag

ja o hanna träffades o åkte till torpa stenhus

så mysit o görfint väder :)

love var med också...

     sen åkte ja till mamma o fick massa fint till love :)

 

vi tog en timmas promenix o sen värmde ja lite soppa

han knappt äta innan linda kom med lite kvarglömt från vår f.d lägenhet

hon höll o myste me love lite med, kul o se henne hihi

Av Anna Algotsson - 22 augusti 2011 23:51

Idag har ja tvättat o fixat lite men får aldrig klart här..

bara hatar att se alla kläder, inget snyggt ju! blöähhh

kännes mej så svullen idag men får ju inte träna ÄN

nedrans operation, fast den gav mej LOVE 

bästa som hänt mej ju hihi

vi tog en liten promenix ja o han i sandhult...

       sen lagade vi lite nyttig mat o kollade på tv

hollywoodfruar is the shit :)

     tips: mascara o läppglans från HM.. extrapris nu, bra grejer!

 

Av Anna Algotsson - 22 augusti 2011 23:46

Senast inlägget ever..

1 min kvar tills ny dag haha

   

Av Anna Algotsson - 22 augusti 2011 17:55

faderskapet kirrat..

nu har vi skrivit på att mikael är pappa o att han har delad vårdnad om love :)

har även vart i stan o fixat så han fick betalt domma dagarna han varit hemma med oss!

annars har vi mest sovit ut o torstädningde lugnt

nu äre tvätt o städning på schemat!

 

Av Anna Algotsson - 21 augusti 2011 20:34

Grattis bror 18 år igår..

vi var hos mamma o pappa på kalas idag

det blev lite paj o kladdkaka... mumma! tack mamma o elin

Det kändes nästan som Love fyllde åt för han var i centrum haha

han fick:

       


Vi hade även besök i sandhult av 2 finska släktingar till mikael..

Önskar jag kunde finska eller föstrod för ibland är det sjukt jobbigt!

Jag prövade mina träningskläder o min andra pälsväst dom kommer användas flitigt sen i höst! Lovelyyy

   cooola morsan ;)   längtar tills jag läkt så jag kan få springa lite hihi

Av Anna Algotsson - 21 augusti 2011 13:42

va ska ni göra idag?

själv blire kalas för bror o knalleland :)

köpa lite skit o sånt!

måste ha en liten svag lampa tänd på natten så vi ser lilleman i sängen ju

Av Anna Algotsson - 21 augusti 2011 13:33

Igår slöade vi lite hemma sen åkte vi runt o kollade efter kräftor

ALLA var slut? :(

mkt kräftskivor igår antagligen hehe

Vi åkte ner till min gudmors vagn i varberg o hade ostbricka med mamma o pappa

det var supergott!

skönt o sitta ute i solen i frisk havsluft o äta o prata lite..

på vägen hem hälsade vi på min äldsta syster som bor utanför varberg..

dom har köpt ett sött enplans hus där nere!

   synd  att badsäsongen var över för den jag köpte satt bra nu..   

När vi kom hem surade jag lite, eller jag var lite deppig för vissa saker sen drog vi sent till city o köpte blöjor för vi hade bara 4 kvar..

Vi kör på pampers nu för dom känns bekvämast för lilleman!

det är såå tråkigt, nu när man längtat efter att komma i alla tröjor o jeans så tar man på sig dom o känner ba men fy vilka fula gammla plagg..

skulle vilja uppdatera lite men med min mamma penning lät det få vänta!

Av Anna Algotsson - 20 augusti 2011 11:57

nu drar vi till varberg.. 

alla utom cindy :)

så glad att ja får på mej mina kläder igen, utan att ha tränat ngt än :)

         magen e snart platt wohooo

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards