♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg under februari 2011

Av Anna Algotsson - 19 februari 2011 11:43

Kollade på denna filmen just

gud va söt, världens sötaste barn får dom ta över ifrån att deras vänner om kommit i en olycka...

sevärd!

 

Av Anna Algotsson - 19 februari 2011 02:34

detta håret till jag ha tillbaka sen när ja e mamma :)

 
Av Anna Algotsson - 19 februari 2011 01:13

 

Längtar till man är mer gravid

nu känner man sig mest svullen,trött o grinig!

vill att det ska synas riktigt o att det sen ska gå ganska fort

läste att man kunde skynda på det hela genom att göra mkt o träna

så att dagarna går o att man är vältränad när det väl gäller   

det var nog bara o glömma, ja är trött o lat just nu fast försöker stå i!

idag fick man ju mycket gjort ändå

jag tvättade lite,lagade mat,diskade

medans mikael vek in tvätten     Jag skulle vilja ha sånna goa puffar vi har på jobbet, perfekt slö-säck  

 

lite veckert väder UTAN halka önskas med, annars är jag nöjd!

föresten ngn som vill ha lite kläder? inget passar känns det som!

 

en vacker dag påväg hem ifrån jobbet  

Av Anna Algotsson - 19 februari 2011 01:11

Litet tips för o lindra detdär nedrans sötsuget man kan få:

gör en god fruktsallad till efterätt!

borsta tänderna efter maten!

ta ett tuggumi efter maten


SÅ GJORDE JAG FÖRR.. när ja brydde mej om vad jag åt

  mumsigt o nyttit!  

blir nästan sugen på en nu.. kvart över 1 en lördag haha

Av Anna Algotsson - 18 februari 2011 22:02

Myspys vi kollade på en utav disneys nyaste filmer

TRASSEL

den va rolig o söt!

 

Av Anna Algotsson - 18 februari 2011 21:55

Fredag kväll

efter jobbet körde jag omkring pappa en stund o tjöta, MYSIT!

efter det åkte jag o mikael o handlade

ja blev lite sur på honom för han alltid tjatar om att han är sugen på ngn alkohol

ja blir väl med sugen på någon god drink o vara lite go men nu är det som de är

bär ju på det vackraste man kan göra, ett barn!

bådas beslut o önskan   


vi hade tänkt dra ner o kolla mickes kompisar som uppträdde idag men e trötta!

anyway, jag kom hem o gjorde mat

förrätt:

  tomat med bulgur-röra i ugnen   köttgryta, som skulle kokat i 4 timmar men vi valde EN haha

 

jordgubbar o godis

      MUUMS!

Av Anna Algotsson - 18 februari 2011 17:55

varför göra mig ledssen o irriterad när det e helg o man ska ha mysit?

Ja hatar detta, orkar inte länge till

kan man inte få vara lycklig hela tiden?

sluta reta mig   

Av Anna Algotsson - 18 februari 2011 11:00

nu har vi gått till apoteket :) ska pröva lite öronspray o armband som ska få stopp på illamåendet! Hoppas hoppas ja inte slängde pengar i sjön nu! :) 1 fult armband till vardera arm som ska trycka på punkter o få illamåendet att släppa! Ja ska pröva allt för såhär tänker jag ju inte må.. Postafen finns ju med o det blir mitt andra alternativ om detta inte fungerar!

 

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards